ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پهپاد جدید کمپانی Quaternium رکورد جهانی بیشترین مدت زمان پرواز را می شکند

تکنولوژی پهپادها روز به روز در حال پیشرفت است و یکی از حوزه هایی که تولیدکنندگان پهپاد را به خود مشغول کرده، افزایش مدت زمان پرواز آنهاست. کمپانی Quaternium ادعا می کند که به دستاوردی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۷ دی ۱۳۹۶ | ۲۳:۵۹

تکنولوژی پهپادها روز به روز در حال پیشرفت است و یکی از حوزه هایی که تولیدکنندگان پهپاد را به خود مشغول کرده، افزایش مدت زمان پرواز آنهاست. کمپانی Quaternium ادعا می کند که به دستاوردی مهم در این زمینه رسیده و پهپاد چهار پره جدیدش به نام HYBRiX.20 می تواند برای چهار ساعت و چهل دقیقه در هوا باقی بماند و از این لحاظ، رکوردشکنی کند.

اکثر پهپادهای چند پره موجود در بازار، با هر بار شارژ قادر به پرواز برای مدت زمان 25 الی 30 دقیقه هستند، با این حال طی سال های اخیر چند پهپاد دیگر با مدت زمان پرواز بیشتر نیز به بازار آمده که می توانند برای دو ساعت در آسمان باقی بمانند.

پهپاد Quaternium Hybrix.20

رکوردهایی جهان گینس نشان می دهد که بیشترین مدت زمان پرواز برای یک پهپاد، دو ساعت و شش دقیقه و هفت ثانیه است؛ بنابراین گرچه شاید پهپادهایی با پروازهای طولانی تر وجود داشته باشند، اما هیچ شخصی از سوی گینس در صحنه حاضر نبوده تا چنین اتفاقی را مستند کند. Quaternium برای اثبات ادعای خود، یکی ویدیوی تایم لپس فراهم کرده که پرواز پهپادش را برای 4 ساعت و 40 دقیقه نمایش می دهد.

همانطور که از نام پهپاد Quaternium بر می آید، Hybrix.20 درونی هیبریدی است که با گازوییل یا الکتریسیته کار می کند و با مدت زمان پرواز بالایی که دار و بردی که تحت پوشش قرار می دهد، برای نظارت بر یک منطقه یا نقشه برداری ایده آل است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • GTA
    GTA | ۸ دی ۱۳۹۶

    چرا با گازوئیل کاملا ممکن هستش. از انجین گازوئیلی برای شارژ باتری استفاده می شود نه برای حرکت موتورها.

  • GTA
    GTA | ۸ دی ۱۳۹۶

    @eagle2

  • eagle2
    eagle2 | ۸ دی ۱۳۹۶

    کلمه gasoline در زبان انگلیسی به معنی بنزین است نه گازوییل (به گازوییل Diesel یا Diesel Fuel گفته میشه). از طرف دیگه هم کار کردن یک درون با گازوییل خیلی دور از ذهنه !

مطالب پیشنهادی