ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خانواده گلکسی اس 9 سامسونگ جواز FCC را دریافت کرد

خانواده پرچمدار و مورد انتظار گلکسی اس 9 سامسونگ، به تازگی جوازهای لازم را از کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) دریافت کرده است. اگرچه این خبر نشان می دهد که گلکسی اس 9 و اس ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ دی ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

خانواده پرچمدار و مورد انتظار گلکسی اس 9 سامسونگ، به تازگی جوازهای لازم را از کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) دریافت کرده است. اگرچه این خبر نشان می دهد که گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به مراحل پایانی طراحی و توسعه رسیده اند، دریافت جواز FCC لزوماً به معنای معرفی زودتر دو موبایل نیست و همچنان انتظار می رود که پیش از برگزاری کنگره جهانی موبایل 2018 شاهد این اتفاق باشیم.

دو پرچمدار بعدی سامسونگ با شماره مدل SM-G960F و SM-G965F در مستندات FCC به تایید رسیده اند و تعلق این دو شماره مدل به خانواده اس 9، از مدت ها پیش در شایعات شنیده می شد. با عبور از موانع این رگولاتوری، سامسونگ حالا از هر زمان دیگری به عرضه اس 9 در آمریکا نزدیک تر شده و تقریباً تمام کاغذبازی های قانونی را پشت سر گذاشته است.

متاسفانه مثل همیشه، در لیست FCC اشاره ای به مشخصات سخت افزاری یا مسائل مشابه نشده است و فعلاً باید به شایعات و گزارش ها بسنده کنیم. تا به این لحظه می دانیم که پرچمداران سامسونگ در CES 2018 حضور نخواهند داشت یا اگر هم راهشان به این مراسم باز شود، به صورت عمومی به نمایش در نمی آیند.

همانطور که پیشتر اشاره شد، محتمل ترین زمان برای رونمایی از خانواده گلکسی اس 9 همزمان با کنگره جهانی موبایل 2018 است؛ رویدادی که اواخر ماه فوریه سال 2018 میلادی در بارسلونا برگزار می شود و میزبان مراسم معارفه اسمارت فون های بعدی بسیاری از تولیدکنندگان مطرح خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی