ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی 4.5 میلیارد دلار صرف تاسیس کارخانه‌ای برای تولید پنل های OLED می کند

ال جی دیسپلی به دنبال افزایش دو برابری ظرفیت تولید پنل های OLED خود است و به همین جهت، سرمایه ای بالغ بر 4.5 میلیارد دلار را صرف ساخت کارخانه ای دیگر در گوانگژو چین ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

ال جی دیسپلی به دنبال افزایش دو برابری ظرفیت تولید پنل های OLED خود است و به همین جهت، سرمایه ای بالغ بر 4.5 میلیارد دلار را صرف ساخت کارخانه ای دیگر در گوانگژو چین خواهد کرد. گفته می شود که بخش اعظمی از تولیدات این کارخانه تازه، در اختیار تامین کنندگان کره ای قرار می گیرد و تنها یک پنجم از آنها، راهشان را به آن سوی آب ها باز می کنند.

روند ساخت این کارخانه طی هفته های آتی رسماً آغاز می شود و انتظار می رود تا سه ماهه دوم سال 2019 به پایان برسد. از آن جایی که ال جی طی این بازه زمانی قادر به افزایش ظرفیت تولیدات خود نیست، کارخانه فعلی در گوانگژو خروجی اش را تا دو برابر افزایش داده و به 115 هزار پنل OLED نسل 8.5 در ماه خواهد رساند.

این تصمیم تازه یکبار دیگر بر تلاش ال جی برای تمرکز هرچه بیشتر روی تجارت نمایشگر و تکنولوژی های OLED صحه می گذارد؛ ال جی دیسپلی از همین حالا یکی از بازیگران اصلی این حوزه به شمار می آید اما می خواهد رشدی سریع طی سال های پیش رو داشته باشد.

ال جی دیسپلی همین حالا یکی از بازیگران اصلی این حوزه به شمار می آید اما می خواهد رشدی سریع در سال های پیش رو داشته باشد

ال جی تا به این لحظه در برنامه ریزی هایش به پنل های OLED تلویزیون متعهد باقی مانده، اما واحد موبایل این کمپانی، نخستین پرچمدار مجهز به OLED خود را نیز امسال عرضه کرد که ال جی V30 نام داشت و از طرف دیگر، همکاری با گوگل برای تولید ماژول های POLED پیکسل 2 اکس ال ادامه خواهد یافت.

کارخانه بعدی ال جی در گوانگژو به صورت خاص به تولید پنل های OLED تلویزیون می پردازد و به به ال جی کمک می کند تا جای پای محکم تری در این بازار داشته باشد. علی رغم وضعیت بسیار خوب ال جی در بازار تلویزیون، این کمپانی کره ای باید هرطور که شده منابع خود را برای تولید پنل های نمایشگر موبایل افزایش دهد و به رقابت با سامسونگ برود؛ شرکت کره ای دیگری که امروز 97 درصد از تولیدات پنل های OLED موبایل را در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Farzad FJ
    Farzad FJ | ۸ دی ۱۳۹۶

    باید بیشتر رو گوشیاش کار کنه
    v30 خوبه ولی میتونست بهتر باشه

مطالب پیشنهادی