ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بالاخره قابلیت اجرای اپلیکیشن ها در پس زمینه به Chrome OS اضافه می شود

یکی از بزرگترین مشکلات Chrome OS این است که اپلیکیشن هایش عملکردی مشابه نرم افزارهای دسکتاپ ندارند. به عبارت دیگر این سیستم عامل نمی تواند اپ های اندرویدی را در پس زمینه اجرا کند و ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

یکی از بزرگترین مشکلات Chrome OS این است که اپلیکیشن هایش عملکردی مشابه نرم افزارهای دسکتاپ ندارند. به عبارت دیگر این سیستم عامل نمی تواند اپ های اندرویدی را در پس زمینه اجرا کند و در لحظه تنها قابلیت استفاده از یک برنامه را دارید؛ اگر می خواهید از اپ دیگری استفاده کنید، قبلی متوقف می شود.

با وجود اینکه در سیستم عامل گوگل کاربر می تواند به تمام اپلیکیشن ها در صفحه اصلی دسترسی داشته باشد ولی همچنان عدم اجرای اپ های اندرویدی در پس زمینه مشکل بزرگی بوده و به نظر می رسد که گوگل با واقف بودن به این موضوع سعی بر طرف کردن آن دارد.

اطلاعات به دست آمده نشان می دهند که در آپدیت های آتی کروم، ویژگی جدیدی تحت نام Android Parallel Tasks به این سیستم عامل اضافه می شود که قابلیت اجرای برنامه های اندرویدی در پس زمینه را به آن اضافه می کند. Android Parallel Tasks فعلا در نسخه بتا کروم 64 حضور داشته و مشخص نیست چه زمانی به نسخه های پایدار می آید.

با این وجود همین که گوگل تصمیم گرفته سیستم عامل کروم را به دسکتاپ شبیه تر کرده و آزادی بیشتری را به کاربران بدهد خودش قدم رو به جلویی برای Chrome OS به حساب می آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • omid ashoori
    omid ashoori | ۸ دی ۱۳۹۶

    مرورگر کروم سرعتش پایینه و توی pc کموندو داراگون عالیه اگه اشتباه ننویسم و توی اندروید لیو بروورز

مطالب پیشنهادی