ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مینی کوپر، سئات و فولکس واگن؛ بازیگران جدید بازار واردات خودرو

در پی تغییر و تحولات اخیر در تعرفه واردات خودرو و باز شدن مجدد سایت ثبت سفارش، نام برندهای جدیدی در زمینه واردات خودرو به گوش می رسد. سئات که از ماه ها پیش شروع ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

در پی تغییر و تحولات اخیر در تعرفه واردات خودرو و باز شدن مجدد سایت ثبت سفارش، نام برندهای جدیدی در زمینه واردات خودرو به گوش می رسد.

سئات که از ماه ها پیش شروع به ساخت یک نمایشگاه در تهران کرده بود، حالا قرار است سرانجام با نمایندگی شرکت معین موتور (وارد کننده خودروهای پورشه) کار خود را از سر بگیرد و احتمالا طی ماه های آینده شاهد عرضه خودرو جذاب سئات لئون و برخی مدل های دیگر سئات به خیابان های کشور خواهیم بود.

سئات

فولکس واگن نیز پس از کشمکش های بسیار، مزد صبر و پایداری خود را می گیرد و احتمال قریب به یقین با مدل های پاسات، تیگوان و شاید گلف بتواند در بازار خودروهای اروپایی وارداتی عرض اندام کند و پرشیا خودرو که حالا با محدودیت واردات خودروهای ب ام و مواجه شده است نیز براساس اخبار غیر رسمی، خیال عرضه خودروهای مینی را در سر می پروراند.

سئات

در واقع به نظر می رسد که با توجه به درنظر گرفتن ممنوعیت ورود خودروهای لوکس (با قیمت بیش از 40 هزار دلار) شرکت های وارد کننده خودرو به کشور چاره ای ندارد جز آنکه به سراغ محصولات ارزان قیمت تر و برند های اقتصادی کمپانی های بزرگ بروند.

از این رو واردات محصولات ارزان قیمت تر مینی (نسبت به ب ام) و یا سئات (نسبت به پورشه) تا حدی می تواند راهکار دفاعی شرکت های وارد کننده برای ادامه حیات در بازار واردات خودرو کشورمان باشد.

مینی کوپر

با این شرایط به نظر می رسد که در آینده نزدیک واردات بسیاری از خودروهای بزرگ از برندهای اروپایی به خاطره ها مبدل شود و بازار واردات خودرو به کشورمان به معجون سدان های سایز متوسط کره ای و ژاپنی و هاچ بک های اروپایی تبدیل شود.

در واقع پیش از این نیز با توجه به واردات محدود محصولات لکسوس و عدم حضور خودروهای ساخت آئودی و مرسدس بنز، تنها ب ام و بود که با چند خودرو متنوع در ایران حضور داشت و حالا فعالیت این برند نیز با توجه به قانون جدید به واردات خودروهایی نظیر ب ام و سری یک و سری دو محدود خواهد شد.

فولکس واگن

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • romanapp1
    romanapp1 | ۸ دی ۱۳۹۶

    yon.ir/romanapp1

  • pouya s
    pouya s | ۸ دی ۱۳۹۶

    همه این ماشین ها خوبند بخصوص گلف اما با تعرفه هایی که گذاشتند قیمت ها خیلی بالا میره

مطالب پیشنهادی