ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پرفروش ترین محصولات
تکنولوژی

پرفروش ترین محصولات حوزه تکنولوژی در سال 2017 معرفی شدند

با پایان یافتن سال 2017 موسسه های تحقیقاتی آمارهای مرتبط به زمینه های مختلف از ورزش گرفته تا صنعت و تجارت را اعلام می کنند و حالا موسسه GBH Insights آمار مربوط به پرفروش ترین محصولات ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۹ دی ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۱

با پایان یافتن سال 2017 موسسه های تحقیقاتی آمارهای مرتبط به زمینه های مختلف از ورزش گرفته تا صنعت و تجارت را اعلام می کنند و حالا موسسه GBH Insights آمار مربوط به پرفروش ترین محصولات حوزه تکنولوژی این سال را اعلام کرده است.

برآوردهای این موسسه نشان می دهد آیفون با فروش 223 میلیونی خود در جایگاه نخست پرفروش ترین محصولات فناوری سال 2017 ایستاده است.

علاوه بر این با نگاهی به آمار ارائه شده متوجه می شویم که فروش آیفون از مجموع محصولات دوم تا پنجم نیز بیشتر بوده است.پرفروش ترین محصولاتدر جایگاه دوم سامسونگ گلکسی S8 و نوت 8 با فروش 33 میلیونی قرار گرفته اند و اسپیکر هوشمند Echo Dot آمازون با جلب 24 میلیون مشتری در سال جاری به جایگاه سوم دست یافته است.پرفروش ترین محصولات فناوریفروش 20 میلیون ساعت هوشمند رده چهارم را نیز به کمپانی کوپرتینویی اختصاص داده و در نهایت کنسول هیبرید نینتندو سوییچ با فروش 15 میلیونی رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.

آیفون سال گذشته نیز با فروش 211 میلیونی در رده اول پرفروش ترین محصولات فناوری قرار گرفته بود و امسال علاوه بر دفاع از این عنوان به آمار بهتری نیز دست پیدا کرده است.

«دنیل ایوس»، تحلیگر موسسه GBH Insights معتقد است کاربران مشتاق آیفون در سال 2018 نیز موبایل های خود را با مدل های جدید به روز  می کنند و این مساله باز هم آیفون را در صدر این لیست قرار خواهد داد. علاوه بر این عرضه نسخه جدیدی از آیفون SE با نمایشگر 4 اینچی و قیمت مناسب تر به این مساله کمک خواهد کرد.

از طرف دیگر «پاتریک مورهد»، تحلیلگر موسسه «Moorhead Insights» پیش بینی می کند که اپل قیمت اسمارت فون های خود به جز آیفون 10 را کاهش دهد و این مساله در جلب مشتریان بیشتر تاثیر زیادی خواهد داشت.

کاهش قیمت محصولات در مناسب های مختلف نیز یکی از راه های جلب خریداران بیشتر است و آمازون با ارائه تخفیف های 30 دلاری به دنبال فروش هرچه بیشتر اسپیکرهای هوشمند Echo Dot در تعطیلات پایان سال است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Mehrad Shams
    Mehrad Shams | ۱۱ دی ۱۳۹۶

    چه مقایسه مسخره ای
    اولی زده ایفون به مدل اشاره نکرده
    ولی فقط ۲ مدل از سامسونگ زده بقیه مدلاشم پشم!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی