ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

مرسدس GLA آخر شد؛ بهترین و بدترین خودروهای سال به گزارش Consumer Reports

بر اساس جدید ترین گزارش سالیانه ای که موسسه Consumer Reports در زمینه میزان رضایت مندی مشتریان از خودروهای موجود در بازار ایالات متحده منتشر کرده مرسدس بنز GLA کمترین میزان رضایت را به دست ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۱۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

بر اساس جدید ترین گزارش سالیانه ای که موسسه Consumer Reports در زمینه میزان رضایت مندی مشتریان از خودروهای موجود در بازار ایالات متحده منتشر کرده مرسدس بنز GLA کمترین میزان رضایت را به دست آورده و لقب پر ایراد ترین خودروی سال را از آن خود کرده است.

این خودرو به علت کیفیت پایین گیربکس ‌اتوماتیک، رانندگی دشوار و عدم احساس راحتی راننده، کابین پر سروصدا، دید ضعیف داخل کابین و صد البته قیمت بسیار بالای خود نتوانسته است رضایت مشتریان را بدست آورد.

مرسدس
2018 Mercedes-Benz GLA Class

این گزارش نشان می دهد که حتی خودروسازان به نامی مثل مرسدس بنز نیز محصولات پر ایراد و کم کیفیتی را راهی بازار می کنند. در این میان مصرف کننده باید هوشیار بوده و تنها به نام و شهرت سازنده اکتفا نکند.

در ادامه با ما همراه باشید تا بر اساس گزارش سالیانه موسسه Consumer Reports ده خودروی برتری را که توانسته اند بیشترین میزان رضایت مندی را از آن خود  کنند به شما معرفی کنیم.

در راستای اجرای این گزارش از مشترکان و بازدید کنندگان سایت Consumer Reports سوال ساده ای پرسیده شده است. این سوال بدین صورت است که اگر شما مجبور به خرید یک خودروی جدید شوید آیا خودروی ای را که هم اکنون درحال استفاده از آن هستید خریداری و یا حداقل کرایه می کنید؟

تسلا
tesla model s promo

پاسخ دهندگان به این سوال همچنین خودروها را بر اساس شش فاکتور لذت و تجریه رانندگی، راحتی، ارزش خودرو، استایل و طراحی بدنه، کارایی سیستم های صوتی و سیستم گرمایشی و سرمایشی ارزیابی کرده و میزان رضایت مندی کلی از خودروها را رتبه بندی کرده اند.

رتبه اول در این لیست از آن تسلا مدل S بوده و این خودرو بیشترین میزان رضایت مندی را کسب کرده است. بیش از 92 درصد از شرکت کنندگان این گزارش سالیانه معتقد اند که این خودرو ارزش خریداری مجدد را داشته و می تواند رضایت فوق العاده ای را از آن مالک خود کند.

کوروت
Corvette Z06

به طور کلی موسسه Consumer Reports سدان های تمام الکتریکی را به دلیل عملکرد و پرفورمنس استثنایی، شتاب فوق العاده سریع و بی صدا، هندلینگ دقیق و ساختار و بدنه استوار و راحت ستایش می کند.

بسیار خوشحال کننده و رضایت بخش است که از میان سه وسیله نقلیه ابتدای این لیست دو جایگاه از آن خودروهای اسپرت است.

پورشه 911 تنها 0.4 درصد با تسلا مدل اس اختلاف داشته و 91.6 درصد از شرکت کنندگان این گزارش سالیانه تمایل به خرید مجدد و یا اجاره آن داشته اند و شورلت کوروت با بدست آوردن رضایت مندی بیش از 91.2 درصد از افراد توانسته جایگاه سوم را از آن خود کند.

پورشه
2017 Porsche 911 Targa 4 GTS

در ادامه این لیست دو خودروی امریکایی لینکولن کونتیننتال و فورد اف ۳۵۰ قرار دارد. پس از آن ها نام مزدا میاتا به چشم می خورد که توانسته است با سیستم هندلینگ فوق العاده دقیق و جعبه دنده شش سرعته دستی خود شرکت کنندگان در نظرسنجی موسسه Consumer Reports را تحت تاثیر قرار دهد. جایگاه هفتم را تویوتا پریوس به دلیل فرمان پذیری خوب و رانندگی راحت از آن خود کرده است.

هشتمین خودروی محبوب این لیست ده تایی مدل X کمپانی تسلا بوده است. تصاحب دوجایگاه این لیست به وسیله تسلا نشان می دهد که این کمپانی علاوه بر محبوبیت بالا، توانسته است اطمینان علاقه مندان صنعت خودروسازی را نیز جلب کند.

لینکلن
lincoln continental 2017 front

دو جایگاه انتهایی به پنجمین نسل از هوندا اودیسه و دوج چلنجر تعلق گرفته است. دلایل شرکت کنندگان برای انتخاب هوندا اودیسه راحتی و لذت بخشی خودرو و طراحی داخلی فوق العاده آن عنوان کرده اند.

همچنین از جمله دلایلی که منجر به انتخاب دوج چلنجر شده مشخصات و ویژگی های به روز در عین داشتن ظاهری کلاسیک و قدیمی است.

بد نیست بدانید بر اساس این گزارش پس از مرسدس GLA، شورولت ترکس ، نیسان ورسا سدان،دوج جورنیی،اینفینیتی QX60، فورد ترانزیت کانکت، فیات 500 و دوج گرند کاروان خودروهایی اند که کمترین میزان رضایت مندی از آن خود کرده اند.

فورد F350
Ford F-350
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • بهمن حق شناس
    بهمن حق شناس | ۱۰ دی ۱۳۹۶

    خوشی زده زیر دلشون
    مشکلات مردم جهان اول

  • ali karami
    ali karami | ۱۰ دی ۱۳۹۶

    با این وضع داغون جامعه ببین ب چی فکر میکنین

مطالب پیشنهادی