ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مک آفی
تکنولوژی

جان مک آفی از هک شدن حساب کاربریش در توییتر خبر می دهد

شاید «جان مک آفی» مؤسس شرکت مک آفی و آنتی ویروس تجاری به همین نام یک متخصص امنیتی باشد اما هکرها ثابت کرده اند که در فضای مجازی هیچ کس نفوذناپذیر نیست. او در توییتی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

شاید «جان مک آفی» مؤسس شرکت مک آفی و آنتی ویروس تجاری به همین نام یک متخصص امنیتی باشد اما هکرها ثابت کرده اند که در فضای مجازی هیچ کس نفوذناپذیر نیست.

او در توییتی از هک شدن حساب کاربری خود خبر داد که متن آن بدین شرح است:

فوری: حساب کاربری من هک شده و توییتر در جریان این مساله قرار گرفته است. توییت های مربوط به ارز مجازی توسط من ارسال نشده است..

مک آفی در مصاحبه ای اعلام کرد که احتمالا موبایلش هک شده و این اتفاق هنگام مشاهده هشداری مبنی بر عدم پشتبانی از سیم کارت اتفاق افتاده است.

ظاهرا هکرها از حساب کاربری وی برای تبلیغ ارزهای مجازی کمتر شناخته شده استفاده کرده اند.

اگرچه خود او  هم در زمینه ارزهای رمزنگاری شده تخصص دارد و قبلا در این زمینه تبلیغاتی را انجام داده، حالا اعلام کرده که از این پس تنها هفته ای یکبار این مطالب را منتشر می کند.

مک آفی در توییت دیگری از خودش به عنوان کسی یاد کرده که دشمنان زیادی دارد و هکرها به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به وی هستند.

با این حال برخی کاربران با اشاره به اینکه او بهترین و شاخته شده ترین گزینه برای تبلیغ در توییتر نبوده درباره هک شدن اکانت مک آفی اظهار تردید کرده اند.مک آفییکی از دلایل این مساله اظهار نظرهای ضد و نقیض خود این متخصص امنیتی است چرا که وی قبلا اعلام کرده بود که هیچ صفحه ای در اینستاگرام ندارد اما بعدا معلوم شد که وی در سال گذشته حسابی کاربری را در این سایت باز کرده است.

علاوه بر این او در سال 2012 به خاطر مرگ همسایه اش مورد سوء ظن قرار گرفت و در سال 2016 هم شانس خود را برای نامزدی ریاست جمهوری آمریکا آزمود، هرچند در همان مرحله اول از عرصه رقابت ها حذف شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی