ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

ساخت مینی با امضای اختصاصی شما؛ آپشنی متفاوت برای جلب نظر مشتریان

برند مینی به دنبال تنظیم و شخصی سازی هر چه بیشتر خودروی های تولیدی خود با استفاده از سرویس جدید Mini Yours Customized است. مینی با این سرویس به خریداران خودرو های تولیدی خود اجازه ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۱۲ دی ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

برند مینی به دنبال تنظیم و شخصی سازی هر چه بیشتر خودروی های تولیدی خود با استفاده از سرویس جدید Mini Yours Customized است.

مینی با این سرویس به خریداران خودرو های تولیدی خود اجازه می دهد تعدادی از اجزا و قطعات قابل تنظیم خودرو ها را شخصی سازی کرده و مطابق با میل خود تغییر دهند.

این قطعات در آلمان با استفاده از یک پرینتر سه بعدی چاپ شده و برای نصب به نمایندگی های مجاز ارسال می شود. همچنین مشتریان مینی می توانند این قطعات را خود دریافت کرده و بر روی وسیله نقلیشان نصب کنند.

مدیران این برند بریتانیایی می گویند بعضی از مدل های قدیمی و جدید مینی می تواند از این سرویس استفاده کرده و اجزاء خود را به صورت خاص و با ویژگی های منحصر به فرد تولید کنند.

مینی
همانطور که ممکن شما حدس بزنید استفاده از Mini Yours Customized به صورت آنلاین است. مشتریان مینی یک صفحه وب را بارگذاری کرده و با توجه به قطعه ای که قصد تنظیم و شخصی سازی آن را دارند به گزینه های متنوعی از قبیل الگو ها و طرح های مختلف دسترسی خواهند داشت.

الگو های موجود طیف قابل توجهی را شامل شده و می تواند بازه گسترده ای از انتخاب ها را در اختیار خریداران قرار دهد. مینی حتی پا را فراتر گذاشته و خریداران خودرو های این کمپانی می توانند متن سفارشی خاص خود را نیز وارد سیستم سفارش کرده و دست خط خود را روی اجزاء مورد نظرشان چاپ کنند.

مینی
exterior side scuttles

به طور کلی هدف مینی از راه اندازی Mini Yours Customized این است که شما بتوانید نام خود را بر روی بعضی از قطعات خودرو درج کنید. به علاوه این کمپانی تریم خاص شما را که نام و یا متن مورد نظرتان بر روی قسمت های مختلف آن به چشم می خورد در اختیار شما قرار خواهد داد.

در حال حاضر، این سرویس سفارشی سازی تنها برای چهار قطعه خاص در درون خودرو های مینی در دسترس بوده و خریداران وسایل نقلیه این کمپانی می توانند به واسطه آن تریم داخلی درب ها، دریچه های جانبی بدنه و ال ای دی های موجود در رکاب درب ها را شخصی سازی کرده و مطابق میل خود تغییر دهند.

مینی
passenger side interior trim

همچنین مالکان خودرو هایی که در زیر در های خود مجهز به چراغ LED هستند می توانند با بهره گیری از Mini Yours Customized در هنگام باز کردن درب ها متن دلخواه خود را بر روی زمین مشاهده کنند.

با این اوصاف به نظر می رسد که مینی علاوه بر استفاده از پرینتر های سه بعدی از لیزر و چراغ های LED نیز برای پیاده سازی این سرویس استفاده کرده است.

باید در نظر داشت که این سرویس جدید پتانسیل همه نوع استفاده ای را داشته و حتی برای بکار بردن عبارات شوخ طبعانه در آن نیز باید توجه و دقت ویژه ای خرج شود.

البته ما فرض کرده ایم که مینی برای استفاده کنندگان Mini Yours Customized محدودیت ها و قوانین خاصی را در نظر گرفته و اجازه نخواهد داد که برخی از کلمات یا عبارات بر روی خودرو های تولیدی خود قرار بگیرد.

مینی
LED door sills

هیچ محدودیتی برای تکرار استفاده از این سرویس وجود نداشته و مشتریان این کمپانی می توانند به هر اندازه که مایل باشند قطعات سفارشی خاص خود را طراحی کرده و سفارش دهند.

این آپشن به مالکان خودرو های مینی اجازه می دهد در صورتی که مایل به فروش خودروی خود هستند قطعاتی از آن را نگهداشته و یا تمامی اجزاء سفارشی را همراه با خودرو به فروش برسانند.

تاکنون مینی بهای استفاده از این سرویس و دریافت خدمات شخصی سازی را اعلام نکرده است اما در حال حاضر مدل هایی که توانایی دریافت خدمات Mini Yours Customized را دارند مشخص شده اند.

مینی
LED door projectors
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sd
    sd | ۱۲ دی ۱۳۹۶

    اینجا ما با نیسان گاوی به سایپا سفارش میدیم امضامونو رو داشبوردش حک کنه

    • جانی سینز علیه کریتوس
      جانی سینز علیه کریتوس | ۱۲ دی ۱۳۹۶

      امضارو با خون راننده هک میکنه.

مطالب پیشنهادی