ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرقت اسرار تجاری اپل
تکنولوژی

اپل یک کمپانی توسعه دهنده ابزارهای برنامه نویسی را تصاحب کرد

اپل به تازگی استارتاپ کانادایی «Buddybuild» را تصاحب کرده که در زمینه ابزارهای توسعه نرم افزار برای برنامه نویسان تخصص دارد. این خرید اپل به توسعه دهندگان اپلیکیشن های اپ استور کمک می کند که ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۳ دی ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

اپل به تازگی استارتاپ کانادایی «Buddybuild» را تصاحب کرده که در زمینه ابزارهای توسعه نرم افزار برای برنامه نویسان تخصص دارد. این خرید اپل به توسعه دهندگان اپلیکیشن های اپ استور کمک می کند که راحت تر برنامه های خود را توسعه دهند.

خبر این خرید اپل دیروز اعلام شده البته در حال حاضر مبلغی که اپل برای خرید استارتاپ مذکور پرداخته، مشخص نشده. قرار است کارمندان استارتاپ کانادایی به گروه مهندسان Xcode بپیوندد.  Xcode مجموعه ای از ابزارهای توسعه نرم افزار است که برنامه نویسان می توانند با استفاده از آن برای محصولات اپل، از جمله آیفون، کامپیوترهای مک و اپل واچ اپلیکیشن تولید کنند.

کمپانی Buddybuild در چه زمینه ای فعالیت می کرد؟

بر اساس اطلاعات پروفایل لینکدین Buddybuild در سال 2015 در ونکووِر تأسیس شده و 40 کارمند در آن مشغول به کار بوده اند. این استارتاپ اخیراً به ارزشی معادل 7.6 میلیون دلار دست یافته بود.

 

کمپانی یاد شده در بیانیه خود اعلام کرده بود: «ما همیشه به این که یک شرکت کانادایی هستیم افتخار می کنیم و از حضور در ونکووِر خرسندیم،؛ [شهری که] میزبان توسعه دهندگان و مهندسان با استعداد است».

بر اساس ادعای پیشین این استارتاپ، Buddybuild تنها پلتفرم یکپارچه موبایل را ساخته است. بدین ترتیب ابزار آنها برای تیم های برنامه نویسان، تغییر کدها در پروژه های بزرگ را بسیار ساده می کند.

چه اتفاقی برای سایر خدمات این کمپانی در حوزه اندروید خواهد افتاد؟

با این حال برنامه نویسانی که از ابزارهای نرم افزای این کمپانی برای ساخت اپ های اندروید استفاده می کردند، پس از 10 اسفند ماه سال جاری قادر به استفاده از آن نخواهند بود.

همچنین مسئولان این کمپانی در بیانیه ای اعلام کرده اند که از این پس مشتری جدیدی را برای خدمات خود نخواهند پذیرفت و خدمات به مشتریان رایگان نیز از 10 اسفند ماه پایان خواهد یافت.

اپل ادعا می کند که همواره تلاش کرده توسعه دهندگان نرم افزارهای مبتنی بر سخت افزارهای خود را راضی نگه دارند. به نظر می رسد تصاحب استارتاپ یاد شده، کمپانی ساکن کوپرتینو را به این هدف نزدیک تر نماید.

پیشنهاد می کنیم اگر در مورد خریدهای احتمالی آتی اپل کنجکاو هستید، مطلب دیجیاتو در مورد لیست خرید های آتی اپل را مطالعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Aminpouyan
    Aminpouyan | ۱۳ دی ۱۳۹۶

    پول های مفتی که با فروش سیب های کرمو به دست آورده رو داره خرج میکنه.

مطالب پیشنهادی