ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش DS7؛ لوکس ترین کراس اوور در قوانین جدید واردات خودرو

مدل پرچمدار DS7 سرانجام به ایران رسیده است و به تازگی شرکت آرین موتور تابان به عنوان نماینده رسمی کمپانی DS فرانسه در ایران، شرایط فروش DS7 Crossback را اعلام کرده است. در ابتدای فروش ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۳ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۵۳

مدل پرچمدار DS7 سرانجام به ایران رسیده است و به تازگی شرکت آرین موتور تابان به عنوان نماینده رسمی کمپانی DS فرانسه در ایران، شرایط فروش DS7 Crossback را اعلام کرده است.
در ابتدای فروش شما می توانید به صورت نقدی و یا مشارکتی خودرو را خریداری کنید و زمان تحویل با توجه به نوع خرید شما ۱۵۰ و ۱۸۰ روز اعلام می شود.

شرکت آرین موتور برنامه دارد تا سه تیپ از DS7 کراس بک را به بازار ایران معرفی کند. نسخه پرفورمنس لاین که ارزانترین این نسخه است، ۳۲۹ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

مدل ریوُلی ۳۴۵ میلیون تومان و مدل اُپرا ۳۵۵ میلیون تومان ارزش گذاری شده است. لازم به ذکر است که خودروها با مدل ۲۰۱۸ به دست مشتریان می رسند و در فروش نقدی تخفیف های چند میلیون تومانی برای خریداران در نظر گرفته شده است.  DS7 DS7 با موتور های مختلفی تولید شده اما پیشرانه ای که در ایران عرضه مى شود، موتور 1.6 لیتری مجهز به توربو شارژ است که 165 اسب بخار قدرت دارد و با جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک و با وزنی معادل 1420 کیلوگرم حداکثر سرعت آن 190 کیلومتر در ساعت است. DS7از امکانات و تجهیزات نسخه فرانسوی DS7 مى توان به ، کمک رانندگی، کروز کنترل هوشمند، دوربین DS PILOT با تشخیص علامت های جاده، سیستم جلوگیری از انحراف خوردو از جاده، قابلیت پارکینگ اتوماتیک توسط سنسور ههای التراسونیک در دور تا دور خودرو، قابلیت حرکت اتوماتیک در ترافیک و توقف و حرکت هوشمند و خودکار، سامانه دید در شب DS NIGHT VISION توسط دوربین مادون قرمز در جلو پنجره. شناسایی اشیاء، پیاده و حیوانات در جاده ها، تشخیص خواب آلودگی راننده، نور بالای اتوماتیک، سیستم هشدار صوتی بر روی کنسول مرکزی، سیستم تعلیق فعال الکترونیکی، سیستم تعلیق فعال SCAN، سیستم Hi-Fi و سیستم صوتی لندگو FOCAL با ۱۴ بلندگو اشاره کرد. DS7اما در نسخه قابل عرضه در داخل کشور به دلیل حذف شدن دوربین کنترل سطح برخی از امکانات کمک رانندگی DS7 قابل عرضه نخواهد بود با این وجود می توان گفت که DS7 در نبود رقبایی نظیر لکسوس NX که قربانی قانون جدید تعرفه واردات خودرو به کشور شده است، می تواند در نقش کراس اوور محبوب قشر مرفه جامعه ظاهر شود.

باید توجه داشت که در شرایط فروش DS7 کراس بک قیمت ها با واژه «علی الحساب» در لیست قرار گرفته اند. DS7 شرایط فروش

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ami_ald
    ami_ald | ۱۴ دی ۱۳۹۶

    reza biyabani:
    کسی که اینو میخره پول داشته از قبلا یعنی بخوای حساب کنی دولت پودرارش کرده
    حالا میپرسی چطور؟
    مثلا قبلا توی ارزونیا طرف یه سانتافه داشته یهو قیمت سانتافه ۳_۴ برابر میشه اینم پولدار میشه به همین سادگی
    الانم همینجوره کلا روز به روز قیمت اجناس میره بالا مردمم دستشون به جایی بند نیس

  • reza biyabani
    reza biyabani | ۱۳ دی ۱۳۹۶

    خیلی با خود ماشین کاری ندارم
    ولی کاش فقط میتونستم با یکی دوتا از خریداراش نیم ساعت بشینم و از شغلشون و راههایی ک رفتن تا به اینجا رسیدن بپرسم!
    ازشون مشورت بخوام و ببینم واقعا برا ما هم میشه؟!
    راهی ک این افراد رفتن واقعا برام جای سواله

مطالب پیشنهادی