ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Remindee
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Remindee؛ برای اپلیکیشن های اندروید یادآور بگذارید

بسیاری از ما برای فراموش نکردن کارهایی که هر روز با اپلیکیشن ها انجام می دهیم، یادآور می گذاریم. اما چه می شد اگر تک تک اپلیکیشن های نصب شده هر کدام یک یادآور درون ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ دی ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

بسیاری از ما برای فراموش نکردن کارهایی که هر روز با اپلیکیشن ها انجام می دهیم، یادآور می گذاریم. اما چه می شد اگر تک تک اپلیکیشن های نصب شده هر کدام یک یادآور درون برنامه ای داشتند؟

سازندگان اپلیکیشن Remindee با راهکاری خلاقانه دقیقا همین ایده را برای سیستم عامل اندروید پیاده سازی کرده اند. Remindee ابزاریست که نه برای کارها، بلکه برای «اپلیکیشن ها» یادآور می سازد تا انجام کارهایتان را در آن ها فراموش نکنید.

به عنوان مثال، یادتان نرود که وبسایتی را در گوگل کروم چک کنید یا اینکه رأس ساعتی مقرر، اسنپ بگیرید. وظیفه Remindee این است که یادآورهای اپلیکیشنی را برایتان مدیریت کند.

با فشردن دکمه Share در هر اپ اندرویدی (به عنوان مثال گوگل کروم) می توانید برای آن یادآور بگذارید.

این نرم افزار سه مگابایتی برای ساخت یادآو از قابلیتی کمک گرفته که تقریبا در هر اپلیکیشنی پیدا می شود: گزینه Share. هر اپ اندرویدی که در آن گزینه Share را ببینید یا بتوانید چیزی را از آن به اشتراک بگذارید با اپلیکیشن Remindee سازگاری دارد.

بگذارید طرز کار اپ را با یک مثال ساده توضیح بدهیم. فرض کنید باید رأس یک ساعت مشخص به یک وبسایت خاص سر بزنید و نمی خواهید که این موضوع از خاطرتان برود. برای این کار کافیست وارد مرورگرتان (مثلا گوگل کروم) شده و گزینه Share را انتخاب کنید. با این کار آیکن اپ Remindee را در میان روش های اشتراک گذاری مشاهده خواهید کرد.

وقتی روی آیکن کلیک می کنید، حالا Remindee به شما اجازه می دهد که برای چک کردن آن وبسایت خاص در گوگل کروم یادآور بگذارید. این یادآور در موعد مشخص شده به شکل یک نوتیفیکیشن به شما اطلاع رسانی می شود و با اشاره روی آن، می توانید مستقیما وارد گوگل کروم و سایتی که لینکش را ثبت کرده اید بشوید؛ به همین سادگی.

تمامی یادآورها در صفحه اصلی اپ ذخیره می شوند تا قادر به مدیریت شان باشید. البته بد نمی شد اگر برای یادآور هر اپ، آیکن مربوط به آن را نیز برای تشخیص بهتر در کنار فهرست یادآورها مشاهده می کردیم.

این موضوع برای تمام اپلیکیشن ها صدق می کند. Remindee در صفحه اصلی خود تمام یادآورها را فهرست می کند تا بتوانید به ویرایش آن ها بپردازید، و بعد از ارسال نوتیفیکیشن هم آن ها را به بخش آرشیو می فرستد.

حتی اپلیکیشن گزینه ای هم برای پیشنهاد یادآور موقع کپی شدن نوشته ها در کلیپ بورد هم در اختیارتان قرار داده که کار برای ثبت یادآور آسان تر شود. با این مکانیزم، Remindee می تواند برای تمام اپلیکیشن ها یادآور ساخته و با یک اشاره آن ها را برایتان اجرا نماید.

تنها مشکلی که ممکن است موقع کار با Remindee به آن بربخورید، این است که همه اپلیکیشن ها گزینه Share مستقیم ندارند. بنابراین شاید لازم باشد که برای لینک کردن بعضی اپ ها برای یافتن یک گزینه قابل اشتراک گذاری کمی معطل بشوید.

اما در مجموع ایده ساده و کاربردی Remindee آنقدر خوب از آب درآمده که شاید پس از نصب، تبدیل به یکی از محبوب ترین اپلیکیشن هایتان شود. اگر در اندروید به چیزی فراتر از یک یادآور معمولی احتیاج دارید، می توانید همین حالا این اپلیکیشن را به رایگان از پلی استور دریافت کنید.

Remindee

Remindee

سازنده: Rob J قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی