ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل گلکسی X سامسونگ، از قابلیتی شبیه به 3D Touch اپل بهره می برد

اگر سامسونگ بتواند توسعه موبایل بسیار مورد انتظار Galaxy X را بالاخره به پایان برساند، این دیوایس تاشو احتمالاً از قابلیت هایی بهره مند خواهد بود که تا به حال در محصولات سامسونگ مشاهده نشده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ دی ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

اگر سامسونگ بتواند توسعه موبایل بسیار مورد انتظار Galaxy X را بالاخره به پایان برساند، این دیوایس تاشو احتمالاً از قابلیت هایی بهره مند خواهد بود که تا به حال در محصولات سامسونگ مشاهده نشده اند. یکی از این قابلیت ها، همان چیزی است که پیشتر در دیوایس های رقیب با نام 3D Touch و Force Touch مورد استفاده قرار گرفته.

البته سامسونگ پیشتر تکنولوژی حساسیت به فشار را در دو موبایل گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به کار گرفته است، اما این تکنولوژی صرفاً در محدوده دکمه مجازی هوم کارایی دارد. سال گذشته کره ای ها پتنتی را به ثبت رساندند که تکنولوژی مشابهی به 3D Touch اپل و Force Touch هوآوی را توصیف می کند، اما با این تفاوت که روی نمایشگر انعطاف پذیر مورد استفاده قرار می گیرد.

افزودن سنسورهای حساس به فشار زیر نمایشگرهای تخت به هیچ وجه کار آسانی نیست و طبیعتاً تعبیه همین تکنولوژی در نمایشگرهای تاشو و انعطاف پذیر دشوارتر خواهد بود. اما گفتنی است که گلکسی X شاید نخستین اسمارت فون مجهز به نمایشگر حساس به فشار نباشد؛ خصوصاً با در نظرگیری این موضوع که تا عرضه گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس زمان زیادی باقی نمانده است.

در هر صورت، هنوز صحت این اطلاعات به صورت رسمی تایید نشده و نمی دانیم که قابلیت حساسیت به فشار به طور قطع در گلکسی X وجود خواهد داشت یا خیر؛ اما گفته می شود که این موبایل طی سه ماهه نخست سال 2018 میلادی معرفی می شود و بنابراین، احتمالاً لازم نیست زمان زیادی منتظر باقی بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ali zade
    ali zade | ۱۵ دی ۱۳۹۶

    بازم اسکی رفتن دمپایی از سلطان ، داداش فقط ۴ سال عقبی اینو استثنا دیر کپی زدی

    • milad
      milad | ۱۶ دی ۱۳۹۶

      ** نگو

مطالب پیشنهادی