ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ احمقانه ترین راه برای مردن چیست؟

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۵ دی ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Sky: Light Awaits

  • بازی آنلاین است

برای بعضی از گیمرها معرفی Sky: Light Awaits در همایش دهمین سالگرد آیفون بیشتر از رونمایی خود آیفون 10 هیجان انگیز بود. Thatgamecompany قبلا هنرش را با شاهکارهایی همانند Journey و Flower به صنعت گیم نشان داده و قرارداد اپل با این استودیو را می توانیم نقطه عطفی در کارنامه iOS بعد از سه گانه Infinity Blade بنامیم. Sky: Light Awaits داستان یافتن یک پادشاهی گمشده در بالای ابرها را روایت می کند.

بنابراین در طول این مسیر طولانی با حل معماهای گوناگون باید از رازها جهان بازی پرده بردارید. البته تفاوت Sky با دیگر عناوین ماجراجویی به ذات اجتماعی بودنش بر می گردد. در این راه تنها نیستید و باید با بقیه بازیکن ها همراه شوید. ساخته استودیوی Thatgamecompany فعلا به صورت محدود برای فیلیپین عرضه شده و در ماه آینده شاهد انتشار جهانی آن در بقیه کشورها نیز هستیم.

Sky: Light Awaits

Sky: Light Awaits

سازنده: thatgamecompany قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 459 مگابایت زبان:

Last Day Alive

  • بازی آنلاین است

معمولا چند هفته نخست سال میلادی بازی های جدید معروفی عرضه نمی شود و باید با همان ساخته های قدیمی خودتان را سرگرم کنید. بازی های موبایل هم به این مشکل گرفتار شده اند و برای اینکه هفت سنگ این هفته خالی از عناوین بزرگ نباشد تصمیم گرفتیم تا دو عنوان مورد انتظاری که در مرحله عرضه محدود هستند را معرفی کنیم؛ Sky: Light Awaits و حالا هم Last Day Alive.

اولین نکته ای که هنگام مواجه با Last Day Alive جلب توجه می کند نام توسعه دهنده است. Glu Games روزگاری به ساخت عناوین گرافیک بالا و اکشن معروف بود اما در این چند وقت آن ها از این مسیر فاصله گرفتند و به نظر می رسد Last Day Alive بازگشت این توسعه دهنده به دوران گذشته باشد. بازی دنیایی آخرالزمانی را به تصویر می کشد که در آن باید با موج هایی از زامبی ها به مبارزه بپردازید.

گیم پلی Last Day Alive به دو قسمت تقسیم می شود: دشمنان را بکشید و با آیتم هایی که به دست می آورید پایگاه خودتان را قدرتمند کنید. البته قابلیت حرکت شخصیت اصلی داستان را ندارید و نهایت می توانید بین کاورها جا به جا شوید. در کنار این بخش توسعه دهنده یک قسمت آنلاین برتی عنوانش گذاشته تا آنجا با دیگر بازیکن ها توانایی هایتان را به چالش بکشید. Last Day Alive فعلا برای کانادا منتشر شده و به زودی شاهد عرضه نسخه اندروید نیز خواهیم بود.

Last Day Alive

Last Day Alive

سازنده: Glu Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 940 مگابایت زبان:

Dumb Ways To Die 3 : World Tour

  • بازی آفلاین است

ایده بازی های Dumb Ways to Die همان قدر که احمقانه به نظر می رسد به همان اندازه هم جذاب است. در واقع گیم پلی عناوین این سری از مینی گیم هایی تشکیل شده که در آن شخصیت ها در خطر مرگ های عجیب و غریب هستند. بنابراین باید با انجام های کارهای مختلفی آن ها را نجات دهید. قسمت سوم Dumb Ways to Die 3 هم از این قاعده مستثنی نیست و یکی از اهداف تان کاراکترهای درون بازی است. گفتیم «یکی» چون سازنده برای تنوع بیشتر گیم پلی از بازی های استراتژی الهام گرفته و در اینجا با امتیازاتی که به دست می آورید یک شهر نیز باید بسازید.

Dumb Ways To Die 3 : World Tour

Dumb Ways To Die 3 : World Tour

سازنده: Metro Trains قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 297 / 92 مگابایت زبان:

BBTAN2

  • بازی آفلاین است

هر چند از Ballz به عنوان یکی از موفق ترین کلون های Breakout یاد می شود ولی پیش از آن این استودیوی 111% بود که با BBTAN توانست مکانیزم های گیم پلی این عنوان آرکید قدیمی را دوباره سر زبان ها بیاندازد. BBTAN2 ادامه همین بازی است که شاید بزرگترین تفاوتش نسبت به عنوان پیشین وجود مرحله های مختلف (بازی قبلی فقط رکوردی بود) و قدرت های جدیدتر باشد. همانند گذشته باید با توپ هایی که در اختیار دارید تمام اجسام محیط را نابود کنید و بیشترین امتیاز ممکن را به دست بیاورید.

BBTAN2

BBTAN2

سازنده: 111% قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 113 / 64 مگابایت زبان:

Shurado

  • بازی آنلاین و آفلاین است

اگر دیوایس قدرتمندی ندارید دور این بازی را خط بکشید و یک راست بروید سراغ سوژه بعدی. Shurado در حالی که تا پیش از عرضه به خاطر گرافیک استثنایی، شباهت هایش به اینفینیتی بلید و گیم پلی درگیرکننده خود بر سر زبان ها افتاد ولی به نظر می رسد که عنوان نهایی به واسطه بهینه نبودش خیلی ها را از تجربه بازی محروم کرده است؛ بازی تنها از سیستم عامل اندروید 7 به بالا پشتیبانی می کند و در صورتی که موبایلی قدرتمند تر از آیفون 6 دارید این عنوان را دانلود کنید.

مکانیزم های گیم پلی بازی پیرامون نبردهای تن به تن می چرخد، چیزی که بیشتر در عناوینی همانند Horn یا اینفینیتی بلید دیده بودیم. هنگام نبردها با لمس بخش چپ صفحه اصلی شخصیت داستان حمله کرده و اگر روی قسمت راست موبایل کلیک کنید دفاع می کند. هر چند Shurado هنوز بهینه نیست ولی اگر دیوایسی قدرتمند دارید پیشنهاد می کنیم حداقل به خاطر گرافیک بالایش نیم نگاهی به آن بیاندازید.

Shurado

Shurado

سازنده: Ganbarion قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1009 مگابایت زبان:

Tunnel Rush 2

  • بازی آفلاین است

قسمت اول Tunnel Rush به خاطر ارائه یک تجربه سریع از سبک رانر آن هم به صورت اول شخص توانست میلیون ها نفر را به سمت خود بکشاند و Tunnel Rush 2 هر چند با وجود عرضه بازی های مشابه فراوان دیگر تازگی قسمت نخست را ندارد ولی باز با مرحله های متفاوت و البته هیجان بالایش می تواند برای مدت ها سرگرم تان کند. مشابه  Tunnel Rush در این عنوان نیز شخصیت اصلی خودش حرکت کرده و با چرخش موبایل باید مانع برخورد او با موانع شوید. اگر یک تجربه هیجان انگیز می خواهید، Tunnel Rush 2 گزینه خوبی است.

Tunnel Rush 2

Tunnel Rush 2

سازنده: Deer Cat قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 27 مگابایت زبان:

Abi: A Robot's Tale

  • بازی آفلاین است

Abi: A Robot's Tale هم همانند Last Day Alive داستانی آخرالزمانی را روایت می کند با این تفاوت جای زامبی ها این بارتکنولوژی زندگی بشریت را تحت تاثیر قرار داده. بازی روایت گر ماجراجویی دو ربات به نام های Abi و DD است که می خواهند از یک راز قدیمی پرده بردارند: چرا انسان ها از زمین ناپدید شده اند؟ Abi: A Robot's Tale هر چند در نگاه اول یادآور انیمیشن معروف Wall-E است ولی توسعه دهنده با المان های متفاوت موفق شده اثری جذاب در سبک اشاره و کلیک با هویت مستقل بسازد.

Abi: A Robot's Tale

Abi: A Robot's Tale

سازنده: Lilith Games قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 335 / 80 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی