ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعاتی از نسخه های مختلف موبایل های سری گلکسی اس 9 سامسونگ منتشر شد

به تازگی اطلاعاتی از موبایل های سری گلکسی اس 9 منتشر شده که خبر از ارائه نسخه های مختلفی از این تلفن های هوشمند با رم ها و حافظه های داخلی متنوع می دهند. این ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۷ دی ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۶

به تازگی اطلاعاتی از موبایل های سری گلکسی اس 9 منتشر شده که خبر از ارائه نسخه های مختلفی از این تلفن های هوشمند با رم ها و حافظه های داخلی متنوع می دهند.

این اطلاعات از طریق شبکه اجتماعی چینی ویبو توسط کاربری به نام «راکی مارتین» منتشر شده. مارتین ادعا می کند که اطلاعات خود را از نشریه The Insider دریافت کرده. همچنین ادعا شده که منبع اصلی یکی از کارمندان سامسونگ بوده است.

او ادعا کرده که گلکسی اس 9 با 4 گیگابایت رم همراه خواهد بود و در دو ظرفیت حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد. همچنین برای گلکسی اس 9 پلاس نیز 6 گیکابایت رم در نظر گرفته خواهد شد. حافظه داخلی این تلفن هوشمند نیز 64، 128 و 256 گیگابایت خواهد بود.

گلکسی S9
پیش از این تصویری منتسب به پنل پشتی گلکسی S9 و S9 پلاس منتشر شده بود که شایعات موجود پیرامون محل تعبیه سنسور اثر انگشت در زیر دوربین های اصلی را تائید می کرد.

همچنین این منبع اشاره کرده که احتمالاً نسخه ویژه 512 گیگابایت گلکسی اس 9 برای برخی از بازارها عرضه خواهد شد. البته سایت خبری «اندروید هدلاین» اعلام کرده که هیچ یک از این اطلاعات را تأیید نمی کند (البته این اطلاعات را رد نیز نکرده).

بر اساس اطلاعاتی که پیش از این از موبایل های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به طور غیر رسمی منتشر شده این دو تلفن هوشمند از ظاهری بسیار شبیه به نسل پیشین خود بهره می برند. همچنین نمایشگر ها بدون حاشیه هستند. احتمالاً نمایشگر گلکسی اس 9 پلاس نسبت به گلکسی اس 8 پلاس کمی بزرگتر خواهد بود.

 

بر اساس گزارش ها  انتظار می رود سامسونگ از موبایل های پرچمدار سری گلکسی اس 9 در کنگره جهانی موبایل (MWC) سال 2018 که در بارسلون اسپانیا از 7 تا 10 اسفند ماه برگزار می شود، رونمایی کند. البته همچنان برخی از گمانه زنی ها اشاره به احتمال رونمایی از این پرچمداران در رویدادی جداگانه توسط سامسونگ دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • ami_ald
    ami_ald | ۱۷ دی ۱۳۹۶

    logan:
    من که s7 دارم رمش ۴ه دوساله داره مثل روز اول با همون سرعت کار میکنه
    رم بیشتر بدرد کسانی میخوره که همراه گوشی داک هم تهیه کنن مثل یه کامپیوتر با گوشی کار کنن زیاد ارزش پول بیشتر دادن نداره البته بعضیا دوست دارن همیشه هر چیزیو اخرین مدلشو بخرن

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۱۷ دی ۱۳۹۶

    Ami_lad اشتباه میکنی رم بالاتر در اجرا چندین اپلیکیشن باهم خیلی کاربرد داره همینطور سرعت اجرا و اینکه الان قابیلت هایی مثل اجرا دو برنامه با هم وجود داره و رم شیش و بالاتر نیازه و نمیشه گفت کاربردی نداره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی