ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کاوه نگار
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی سامانه کاوه نگار؛ وب سرویس پیام کوتاه داخلی و بین المللی

دریافت پیامک تبلیغاتی یا پیام صوتی شاید برای بسیاری از افراد موضوع خوشایندی نباشد. اما تجربه ثابت کرده که برخلاف آن چیزی که فکر می کنیم، استفاده از چنین روش هایی برای تبلیغات گسترده بسیار ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۷ دی ۱۳۹۶ | ۱۹:۵۰

دریافت پیامک تبلیغاتی یا پیام صوتی شاید برای بسیاری از افراد موضوع خوشایندی نباشد. اما تجربه ثابت کرده که برخلاف آن چیزی که فکر می کنیم، استفاده از چنین روش هایی برای تبلیغات گسترده بسیار مفید و قابل اطمینان است.

در حال حاضر نیز، سرویس های مختلف و خوبی هم وجود دارند که می توان به کمکشان دست به چنین کاری زد. جالب اینجاست که استفاده از این سرویس ها نیز خیلی ساده است. حتی نیاز به داشتن شماره موبایل افراد هم ندارید.

تنها کافیست پیش شماره اپراتورهایی مانند ایرانسل یا همراه اول را به دست این سرویس ها بسپارید تا بدون نیاز به شماره، تبلیغات شما به صورت انبوه برای افراد مختلف ارسال شود. جالب اینجاست که برخی از این سرویس ها قادر به ارسال پیام های تبلیغاتی از طریق دکل های BTS نیز هستند.

همین موضوع هم هست که باعث می شود روش کار با این سرویس ها ساده باشد و حتی کاربران عادی نیز بتوانند به راحتی پیام های تبلیغاتی خود را برای دیگران ارسال کنند. یکی از بهترین سرویس هایی هم که در حال حاضر در این حوزه فعالیت دارد، کاوه نگار است.

کاوه نگار را از هر جهت می توان به عنوان یکی از بهترین های این حوزه معرفی کرد. سرویس به شدت پیچیده و در عین حال کاملی است. اما خوشبختانه به لطف رابط کاربری مرتبی که دارد، خیلی سریع می توان نحوه کار کردن با آن را یاد گرفت.

با ورود به پنل کاربری کاوه نگار، دقیقا می توانید ببینید که همه چیز تا چه اندازه مرتب و جمع و جور است. تمام بخش های مختلف این سرویس در دسته های گوناگون قرار گرفته اند تا همه چیز در مینیمال ترین و ساده ترین حالت ممکن قرار داشته باشد.

البته پیش از شروع هر کاری، کاوه نگار این اجازه را به شما می دهد تا سرویس های مختلف آن را مورد بررسی قرار دهید. به همین منظور کاوه نگار برای هر حساب کاربری مبلغ ۵۰۰ تومان در نظر گرفته تا کاربر بتواند تمام سرویس ها را حداقل برای یک بار امتحان کند و در عین حال روش کار کردن با آن ها را نیز یاد بگیرد.

کاوه نگار برای ارسال پیام های صوتی از تبدیل نوشته به گفتار استفاده می کند

بخشی هم به منظور تست سرویس در کاوه نگار وجود دارد که برای دسترسی به آن کافیست به سراغ بخش «ارسال پیام» بروید و از میان زیرمجموعه های آن گزینه «تست ارسال» را انتخاب کنید. با پیمودن این مسیر، صفحه ای در مقابل تان قرار می گیرد که می توانید از طریق آن به شماره خود پیامک تبلیغاتی یا پیام صوتی ارسال کنید.

خوبی کاوه نگار هم این است که روند کار را به صورت مرحله به مرحله پیش می برد. به لطف این موضوع، کاربر حین استفاده از سرویس اصلا گیج نمی شود و به راحت ترین شکل ممکن به آن چیزی که می خواهد می رسد.

علاوه بر این، حین ارسال پیام صوتی نیز ممکن است یک ویژگی خوب دیگر کاوه نگار توجه تان را جلب کند. کاوه نگار برای ارسال پیام های صوتی، از سیستم تبدیل نوشته به گفتار استفاده می کند. یعنی در اصل شما پیام مورد نظرتان را تایپ می کنید و کاوه نگار آن را به صورت گفتار در می آورد.

نکته جالب این سیستم نیز آن است که از اعراب گذاری پشتیبانی می کند. از این رو می توان عبارت هایی که تلفظ سخت تری دارند را اعراب گذاری کرد تا میزان اشتباه سیستم به حداقل برسد. قابل توجه است که استفاده از ویژگی تماس صوتی از طریق وب سرویس هم قابل دسترسی است.

همچنین کاوه نگار دسترسی به وب سرویس ارسال پیامک خود را به دو شکل برای برنامه نویسان امکان پذیر کرده: REST API و SOAP که در کمتر از 5 دقیقه می توانند آن را راه اندازی کرده و در محصول خود استفاده کنند.

این وب سرویس یا همان API پیامک در واقع یک درگاه اختصاصی ارسال و دریافت پیامک است که این روزها در بسیاری از محصولات نرم افزاری برای ثبت حساب کاربری یا اطلاع رسانی به کاربر استفاده می شود و خوشبختانه کاوه نگار ابزار کاملی را در این زمینه در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است. 

ارائه کیت توسعه سرویس (SDK) به توسعه دهندگان جزو ویژگی های خوب کاوه نگار است

سرویس اعتبارسنجی برای ارسال کد های Verification یا ورود دو مرحله ای 2FA و یا رمز عبور و... از طریق ارسال پیامک یا تماس تلفنی هم یکی دیگر از خدمات خوب کاوه نگار برای توسعه دهندگان محسوب می شود. در این حالت پیامک از سریع ترین مسیر به گیرنده میرسد، حتی اگر گیرنده دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده یا در خارج از ایران باشد.

به تمام خوبی های دیگر کاوه نگار، ارائه کیت توسعه سرویس (SDK) به توسعه دهندگان را هم اضافه کنید. به لطف این موضوع، این امکان در اختیار توسعه دهنده قرار می گیرد تا بتواند تغییرات دلخواه خود را با استفاده از زبان های برنامه نویسی پایتون و جاوا روی سرویس اعمال کند.

در کل کاوه نگار سرویس خوبی برای ارسال پیامک های انبوه است و تقریبا از پس هر نیازی بر می آید. جدای از این موضوع، مناطق تحت پوشش این سرویس نیز به شدت گسترده است.

اگر کاربر کاوه نگار باشید، می توانید به شماره های ۱۴۸ کشور دنیا پیامک ارسال کنید که این در نوع خود یک دست آورد بزرگ به حساب می آید. پس اگر به دنبال یک سرویس ارسال انبوه پیامک می گردید، شک نکنید که کاوه نگار یکی از بهترین هاست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ba2k sh
    ba2k sh | ۱۸ دی ۱۳۹۶

    سرویس خوبیه ما هم تو تپسی باهاشون کار میکنیم

  • alex
    alex | ۲۶ آذر ۱۳۹۶

    عالیه من برنامه نویسم و برای سایت kishup.com/fa ازش استفاده کردم
    شدیدا پیشنهادش میکنم هم راحته و برای تمام زبان های برنامه نویسی sample گذاشتن
    همینجا از تیم سازنده اش تشکر میکنم ?

مطالب پیشنهادی