ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی یک نمایشگر رولی ۶۵ اینچی در CES 2018 رونمایی می کند

حدودا دوسال پیش بود که ال جی دیسپلی نمایشگر ۱۸ اینچی اولد جدیدی را به نمایش گذاشت که قابلیت خم شدن داشت و می شد آن را مانند یک روزنامه رول کرد. امروز شرکت کره ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ دی ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

حدودا دوسال پیش بود که ال جی دیسپلی نمایشگر ۱۸ اینچی اولد جدیدی را به نمایش گذاشت که قابلیت خم شدن داشت و می شد آن را مانند یک روزنامه رول کرد. امروز شرکت کره ای مورد بحث نسخه ۶۵ اینچی از این نمایشگر را معرفی کرده است و اعلام نموده که در نظر دارد فناوری به خدمت گرفته شده در آن را به تلویزیون های بزرگ تر خود نیز بیاورد.

در جریان CES 2018 ال جی دیسپلی قصد دارد این صفحه نمایش اولد ۶۵ اینچی را که رزلوشن الترا اچ دی (یا 4K) دارد در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهد.

اما آیا از خود سوال کرده اید که چرا باید نیازی به رول کردن تلویزیون منزلتان داشته باشید؟ ال جی مدعی است که این ویژگی حمل دستگاه های خانگی را راحت تر می نماید و مهم تر از همه آنکه طرح مفهومی بی نظیری را در خود دارد.

نمایشگر رولی ال جی

در هر حال اینکه نمایشگری از انعطاف پذیری لازم برای رول شدن برخوردار باشد شکلی اورگانیک و طبیعی تر به آن می دهد. ایده اصلی ساخت و توسعه این محصول نیز از بوم های نقاشی و کاغذهای بزرگ رولی گرفته شده است.

در انتها بد نیست اشاره کنیم که هنوز اطلاعاتی بیشتر از آنچه مطرح شده در خصوص این نمایشگر منتشر نشده و صرفا می دانیم که ال جی نمونه اولیه از نمایشگر ۶۵ اینچی رول شونده خود را ساخته است و قصد دارد آن را در جریان CES 2018 به نمایش بگذارد.

به روز رسانی:
چندی پیش نمونه اولیه از این نمایشگر توسط ال جی به نمایش گذاشته شد که در ادامه توجه شما را به تصاویر آن جلب می کنیم.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ajamali95
    ajamali95 | ۱۷ دی ۱۳۹۶

    واو ، این فوق العادست‌.

مطالب پیشنهادی