ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلویزیون های 4K سامسونگ در سال 2018، به هوش مصنوعی بیکسبی مجهز هستند

اگر تلویزیون 85 اینچی 8K یا تلویزیون دیگری که آنقدر بزرگ است که «دیوار - The Wall» نامیده می شود، انگیزه کافی برای تعویض تلویزیون را در شما به وجود نمی آورد، سامسونگ در لاین ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۹

اگر تلویزیون 85 اینچی 8K یا تلویزیون دیگری که آنقدر بزرگ است که «دیوار - The Wall» نامیده می شود، انگیزه کافی برای تعویض تلویزیون را در شما به وجود نمی آورد، سامسونگ در لاین آپ جدید تلویزیون هایش، سورپرایزی دیگر هم بری خریداران احتمالی دارد.

تلویزیون های هوشمند سال 2018 این کمپانی، حالا از پلتفرم هوش مصنوعی بیکسبی هم بهره می برند و تکنولوژی SmartThings نیز در آنها به کار گرفته شده است. پشتیبانی از این هاب اتوماسیون خانگی به معنای «تسهیل اشتراک گذاری، اتصال و شیوه کنترل تلویزیون و همگام سازی با سایر دیوایس ها» است.

بنابر توضیحات ارائه شده از سوی کمپانی سامسونگ، اپلیکیشن SmartThings حالا جایگزین تمام های اپ های فعلی موبایل می شود و به کمک این نرم افزار می توانید در سرویس ها لاگین کنید، تلویزیون را به وای فای متصل سازید و بسیاری کارهای دیگر.

در نهایت یک راهنمای فراگیر نیز برای تلویزیون ها در نظر گرفته شده که مانند اپل، روکو و TiVo به جستجوی محتویات داخل اپلیکیشن ها پرداخته و محتویات تازه را برای تماشا پیشنهاد می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی