ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از تخته دیجیتال 55 اینچی 4K رونمایی کرد

سامسونگ امروز در جریان رویداد CES از یک تخته دیجیتال 55 اینچی با کیفت 4K به نام «Flip» رونمایی کرده که می تواند در هر دو حالت عمودی یا افقی کار کند. این وسیله که ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۰۷:۳۷

سامسونگ امروز در جریان رویداد CES از یک تخته دیجیتال 55 اینچی با کیفت 4K به نام «Flip» رونمایی کرده که می تواند در هر دو حالت عمودی یا افقی کار کند.

این وسیله که برای اتاق های ملاقات طراحی شده به همراه یک پایه قابل تنظیم ارائه شده و به لطف چرخ ها می تواند به راحتی حرکت داده شود.

سامسونگ در حال حاضر صحبتی از اینکه این دستگاه قرار است با چه سیستم عامل یا نرم افزاری کار کند، به میان نیاورده. ولی به نظر می رسد فلیپ امکان نت برداری و نمایش تصاویر را به کاربر بدهد و نیز برخی از امکانات دیگر به منظور کارهای مشارکتی را فراهم آورد. تعداد 4 نفر می توانند به صورت همزمان از طریق قلم های دیجیتالی ویژه یا با انگشتان خود روی تخته نقاشی کنند. به نظر می رسد تمام محتوایی که بدین طریق تولید می شود، روی یک نرم افزار ویژه نمایش داده شوند و نیز در یک پایگاه داده ذخیره گردند.

Flip همچنین از اتصال بی سیم، درگاه USB و برخی درگاه های دیگر پشتیبانی می کند. بدین ترتیب انتظار می رود بتوان طیف وسیعی از دستگاه ها از جمله تلفن های هوشمند، تبلت و کامپیوتر  را به آن متصل کرد. همچنین می توان محتوای به نمایش در آمده در فلیپ را برای نمایش روی کامپیوتر به اشتراک گذاشت. هنوز قیمت یا زمان ارائه این دستگاه اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی