ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یخچال هوشمند جدید سامسونگ با دستیار صوتی بیکسبی و بلندگوهای AKG معرفی شد

سامسونگ در نمایشگاه CES 2018 از مدل جدید یخچال هوشمند Family Hub خود پرده برداشت. این محصول پشتیبانی کامل تری از دستیار صوتی بیکسبی داشته، با پلتفرم SmartThings یکپارچه شده و حتی از اسپیکرهای با ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۰۷:۴۷

سامسونگ در نمایشگاه CES 2018 از مدل جدید یخچال هوشمند Family Hub خود پرده برداشت. این محصول پشتیبانی کامل تری از دستیار صوتی بیکسبی داشته، با پلتفرم SmartThings یکپارچه شده و حتی از اسپیکرهای با کیفیت AKG نیز بهره می برد تا به زعم سازنده، صدایی عمیق و غنی را برایتان پخش کند.

«فَمیلی هاب» جدید سامسونگ می تواند به دیوایس های ثالث مبتنی بر پلتفرم هوشمند خانگی SmartThings از جمله لامپ، ترموستات، دوربین های خانگی و غیره نیز متصل شده و آنها را کنترل نماید. مثلاً از طریق نمایشگر یخچال می توانید دمای منزل را تنظیم کنید و تصویر دوربین امنیتی بیرون منزل را ببینید. البته همچنان یک دوربین هم داخل محفظه یخچال تعبیه شده تا شما را از محتویات داخل آن باخبر کند.

بیکسبی پیش از این هم به خانواده یخچال های فَمیلی هاب راه یافته بود اما فقط از فرمان های ساده پشتیبانی می کرد. امسال قابلیت های کاملی به آن اضافه شده تا به راحتی با رقبایی نظیر الکسا، دستیار گوگل و سیری به رقابت بپردازد. به عنوان مثال بیکسبی می تواند صداهای مختلف را تشخیص داده و نتایج متفاوت و اختصاصی را برای هرکدام از افراد خانواده ارائه دهد.

پخش محتوا از موبایل روی یخچال به لطف بلندگوهای با کیفیت AKG ممکن شده است

اسپیکرهای AKG داخلی این یخچال هم برای پخش محتوا از پلتفرم ها و اپلیکیشن های داخلی نظیر پاندورا یا استریم محتوا از اسمارت فون روی یخچال به کار می آیند، که قابلیت جدیدی در این سری از محصولات به شمار می رود. سامسونگ همچنین دو اپلیکیشن جدید بر پایه تغذیه معرفی کرده، یکی Meal Planner که بر اساس سلیقه شخصی شما و محدودیت های رژیم غذایی، شما را در آشپزی کمک می کند، و دیگری Deals که بهترین پیشنهادات خرید را شناسایی کرده و آنها را مستقیماً به سبد خرید شما اضافه می نماید. البته این پلتفرم بیشتر تبلیغاتی به نظر می رسد تا دیگر برندها بتوانند از این مجرا به آشپزخانه منزل شما راه یابند.

خانواده یخچال های فَمیلی هاب 2018 سامسونگ از بهار سال آینده وارد بازار خواهند شد اما هنوز در مورد قیمت آنها صحبتی به عمل نیامده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی