ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرباد جدید Jabra در CES معرفی شد

برند جابرا این‌بار نمایشگاه CES را با معرفی ایر‌بادهای به صرفه‌‌ی Jabra Elite 65t آغاز نموده است. محصولی ۱۷۰ دلاری که قیمت پایین‌تری نسبت به ایرباد‌های با کیفیت بالای برند‌های Bose و B&Q ارائه می‌دهد. در ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۰

برند جابرا این‌بار نمایشگاه CES را با معرفی ایر‌بادهای به صرفه‌‌ی Jabra Elite 65t آغاز نموده است. محصولی ۱۷۰ دلاری که قیمت پایین‌تری نسبت به ایرباد‌های با کیفیت بالای برند‌های Bose و B&Q ارائه می‌دهد.

در طراحی ظاهر Jabra Elite 65t خلاقیت آنچنانی به کار نرفته و این محصول بسیار شبیه به ایرباد‌های دیگر است. اما قسمت داخلی این محصول به اندازه‌ای طراحی شده که به طور کامل در گوش قرار گرفته و برخلاف رقبا از قاب سر بیرون نمی‌زند.

آنچه این محصول را از رقبایش جدا می‌کند عدم نیاز به تلفن هوشمند برای استفاده از این ایرباد است. کاربر می‌تواند از طریق هدفون سمت چپ به تنظیم سطح صدا پرداخته و با لمس سمت دیگر موسیقی را قطع یا پخش نماید.

با اینکه استفاده از این ویژگی قدری سخت بوده و چندبار امتحان می‌طلبد اما ‌می‌تواند بسیار مفید باشد.

این محصول کیفیت صداهای بالا و پایین را به خوبی حفظ کرده و در پخش ژانر‌های مختلف موسیقی بسیار خارق العاده عمل می‌کند.

این ایرباد در عین سبکی، عمر باتری خوبی دارد و کاربر می‌تواند با یک‌بار شارژ، ۵ ساعت از آن استفاده نماید.همچنین قاب این محصول قابلیت دوبار شارژ نمودن ایرباد مذکور را دارد و می‌توان با استفاده از این ویژگی ۱۵ ساعت به موسیقی گوش داد.

اگرچه ایرباد‌های به صرفه‌تری از  Jabra Elite 65t در بازار موجود است اما رقبای بسیار گران تر ۲۵۰ دلاری‌اش نیز کیفیت آنچنان متفاوتی ارائه نمی‌دهند که تفاوت ۸۰ دلاریشان را توجیه کند. اگر ایرباد‌های موجود در بازار را در یک نمودار قیمت و کیفیت بررسی کنیم، گجت جدید Jabra می‌تواند اقتصادی‌ترین ایرباد باکیفیت میان رقبا لقب گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی