ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس از لپ تاپ گیمینگ ROG Strix SKT T1 Hero Edition رونمایی کرد

ایسوس برای ساخت جدیدترین لپ تاپ گیمینگ سری ROG Strix خود با SKT T1، یکی از بزرگترین تیم های ورزش های الکترونیکی همکاری کرده و ثمره این همکاری را امروز در نمایشگاه CES به معرض ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۹

ایسوس برای ساخت جدیدترین لپ تاپ گیمینگ سری ROG Strix خود با SKT T1، یکی از بزرگترین تیم های ورزش های الکترونیکی همکاری کرده و ثمره این همکاری را امروز در نمایشگاه CES به معرض نمایش گذاشته است.

لپ تاپ ROG Strix SKT T1 Hero Edition برای بازی های سبک محبوب MOBA مثل Leauge of Legends طراحی شده و از یک پردازنده Core i7 اینتل به عنوان قلب تپنده و کارت گرافیکی GeForce GTX 1060 قدرتمند انویدیا برای پردازش و رندر بازی ها بهره می برد.

نمایشگر عریض و با کیفیت این لپ تاپ صد در صد وسعت رنگ sRGB را پوشش می دهد و قرار است که در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸ با قیمتی در حدود ۱۷۰۰ دلار روانه بازار شود.

رایانه گیمینگ دسکتاپ ROG Strix GL12

بد نیست بدانید که تیم SKT T1 یکی از موفق ترین تیم های ورزش های الکترونیک در دنیاست که تا کنون از هفت دوره مسابقات جهانی League of Legends توانسته که در سه دوره عنوان قهرمانی را کسب کند.

گفتنی است که لی سانگ-هیوک، که بیشتر با نام Faker در میان گیمرها شناخته می شود هم در این تیم حضور دارد که به ادعای بسیاری ماهرترین بازیکن League of Legends دنیاست و در مراسم The Game Awards امسال از او به عنوان بهترین بازیکن ورزش های الکترونیکی تقدیر شد.

ROG Strix SKT T1 Hero Edition در کنار لوگوی ROG، لوگوی تیم SKT T1 را هم روی بدنه خود دارد ضمن این که امضای Faker را هم می توانید در گوشه پایین و سمت راست کیبورد (جایی که کف دست تان را برای استراحت روی آن می گذارید) مشاهده نمایید.

همچنین با خرید این لپ تاپ، یک تی شرت و ماوس پد به همراه پوسترهایی از Faker و دیگر اعضای تیم SKT T1 هم به شما اعطا می شود. اما به غیر از لپ تاپ های گیمینگ، ایسوس رایانه های دسکتاپ سری ROG را هم با خصوصیاتی جدید به روز رسانی کرده است.

عضو جدید خانواده رایانه های گیمینگ دسکتاپ ایسوس ROG Strix GL12 نام دارد که همراه با یک پردازنده نسل هشتم اور کلاک شده اینتل، حافظه SSD، افکت های رنگی قابل شخصی سازی Aura Sync روی پنل جلویی و کارت گرافیکی GeForce GTX 1080 در ماه آوریل روانه بازار می شود.

ایسوس هنوز قیمت این رایانه گیمینگ دسکتاپ را اعلام نکرده و انتشار جزئیات بیشتر را به آینده موکول کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Super.Geek
    Super.Geek | ۲۱ دی ۱۳۹۶

    لپ تاپش قشنگه ولی خیلی گرون. به نظرم با لپ تاپ Acer Predator Helios اصلا قابل مقایسه نیست و هلیوس خیلی بهتره... قیمتشم خیلی به صرفه تره.

  • علی بحرینی
    علی بحرینی | ۱۹ دی ۱۳۹۶

    از اون نماد سرخ خیلی خوشم میاد باحاله

مطالب پیشنهادی