ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Lyra Trio
تکنولوژی

ایسوس از یک روتر مجهز به الکسا با ظاهری جالب رونمایی کرد

ایسوس اخیرا رویکرد جالبی را در زمینه طراحی محصولات در پیش گرفته که در جدیدترین روترهای این کمپانی در 2018 CES نیز به چشم می خورد. یکی از این روترها که «Lyra Trio» نام دارد ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۷

ایسوس اخیرا رویکرد جالبی را در زمینه طراحی محصولات در پیش گرفته که در جدیدترین روترهای این کمپانی در 2018 CES نیز به چشم می خورد.

یکی از این روترها که «Lyra Trio» نام دارد از ظاهری هرمی برخودار است و از طریق فناوری 3X3 MIMO دوبانده، اتصالی بهینه و سریع را فراهم می کند.Lyra Trioایسوس مدعی شده که تعبیه متمایز آنتن در Lyra Trio امواج وای فای را به صورتی بهینه تر منتشر می کند. این کمپانی جزئیات بیشتری را در این رابطه اعلام نکرده اما ممکن است با نوعی اکستندر مواجه باشیم.

محصول دیگر ایسوس که Lyra Voice نام دارد ترکیبی از یک اسپیکر هوشمند و روتری سه بانده است که از  استاندارد 802.11ac و الکسا پشتیبانی می کند. Lyra Voiceطراحی مستطیلی این گجت تفاوت آشکاری با Trio داشته و اسپیکر و میکروفون تعبیه شده در آن امکان تعامل با دستیار هوشمند آمازون را فراهم می کند.

هردو روتر فوق را می توان از طریق اپلیکیشن Lyra پیکربندی کرد. این اپلیکیشن امکان نظارت بر اطلاعات شبکه را فراهم کرده و در صورتی که مشکل غیرمنتظره ای رخ دهد به کاربر اطلاع می دهد.

این کمپانی علاوه بر محصولات مذکور از نخستین روتر با قابلیت پشتیبانی از استاندارد 802.11ax نیز رونمایی کرده که از انتقال داده ها با سرعت 6 هزار مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Golmohammadi
    Mohammad Golmohammadi | ۱۸ دی ۱۳۹۶

    یکمی اتو به نظر میاد

مطالب پیشنهادی