ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین Nano S با قابلیت فیلمبرداری 360 درجه 4K رونمایی شد

شرکت Insta360 امروز و در جریان نمایشگاه CES 2018 از نسخه ارتقاء یافته دوربین 360 درجه ای Nano که قابلیت اتصال به آیفون را دارد، رونمایی به عمل آورد. دوربین جدید که Nano S نام ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۹:۲۵

شرکت Insta360 امروز و در جریان نمایشگاه CES 2018 از نسخه ارتقاء یافته دوربین 360 درجه ای Nano که قابلیت اتصال به آیفون را دارد، رونمایی به عمل آورد. دوربین جدید که Nano S نام گرفته همانند دوربین قبلی دارای یک لنز 20 مگاپیکسلی است، اما با این تغییر که حالا می تواند فیلمبرداری را با کیفیت 4K انجام بدهد.

دوربین جدید Nano S از لحاظ فرم ظاهری تغییر زیادی نسبت به مدل قبلی نداشته و همچنان از طریق پورت لایتنینگ به آیفون متصل می شود. بعد از این که تصویری را با آن ضبط کردید، می توانید به لطف اپلیکیشن مخصوص دوربین به ویرایش آن پرداخته و با دیگران به اشتراک بگذارید.

اینستا 360 امکان لایو استریم ویدیوهای 360 درجه در یوتوب، فیسبوک و توییتر (از طریق اپ پریسکوپ) را هم در اختیارتان قرار داده، ضمن این که برای سرویس هایی مثل اسنپ چت، واتس اپ و اینستاگرام که از این خصوصیت پشتیبانی نمی کنند امکانی فراهم کرده که بتوانید ویدیوها و عکس ها را مستقیما از دوربین به فرمتی قابل اشتراک گذاری در این شبکه های اجتماعی تبدل کنید.

Nano S می تواند آیفون شما را به یک Viewfinder (نمایاب) 360 درجه تبدیل کند که برای این کار، با ژیروسکوپ موبایل همگام سازی می شود. البته خود دوربین به یک ژیروسکوپ داخلی هم مجهز است تا همیشه به سنسور آیفون وابسته نباشد.

این دوربین پیشرفته به کاربران اجازه می دهد که بهترین بخش های ویدیوی 360 درجه خود را پس از ضبط مجددا انتخاب کرده و در یک فریم مستطیلی استاندارد با دیگران به اشتراک بگذارند.

همچنین خریداران این دوربین می توانند به ویدیو چت 360 درجه ای پرداخته و به لطف قابلیت MultiView  در یک استریم زنده، دو زاویه از یک منظره را برای مخاطبین خود به نمایش درآورند.

نکته خوب دیگر این که امکان برقراری تماس های 360 درجه هم وجود دارد، حتی در شرایطی که طرف مقابل دوربین Nano S نداشته باشد. برای برقراری این گونه مکالمات کافی لینکی در اپلیکیشن Nano S بسازید و آن را به طرف مقابل ارسال کنید تا قادر به تماشای تصاویر ارسالی شما باشد.

دوربین Nano S را می توانید همین حالا در دو رنگ سیاه و نقره ای و با قیمت 239 دلار (بسیار ارزان تر از دوربین فیوژن 699 دلاری گو پرو) از فروشگاه اینستا 360 خریداری نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • omid apk 2024
    omid apk 2024 | ۱۸ دی ۱۳۹۶

    گرونه با 500هزار تومان میشه یه دوربین دیجیتال 40 مگاپیکسلی و ناب سونی گرفت.

مطالب پیشنهادی