ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اعلام قیمت محصولات فولکس واگن در ایران؛ رقابت به سبک آلمانی

از امروز فروش دو محصول تیگوان و پاسات فولکس‌واگن از سوی شرکت ماموت خودرو، نماینده رسمی فولکس واگن در ایران آغاز شده است و ثبت نام این خودروها با پیش‌پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان انجام می‌شود.پاسات ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

از امروز فروش دو محصول تیگوان و پاسات فولکس‌واگن از سوی شرکت ماموت خودرو، نماینده رسمی فولکس واگن در ایران آغاز شده است و ثبت نام این خودروها با پیش‌پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان انجام می‌شود.فولکس واگن قیمتپاسات داراى پیشرانه ى ۴ سیلندر ۱٫۸ لیتری توربو است، این پیشرانه، قدرت ۱۷۰ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر را ارائه می‌دهد.
از مهم‌ترین آپشن های فولکس واگن پاسات می‌توان به رادار جلو (تخمین فاصله با خودرو یا مانع مقابل جهت ترمز خودکار اضطراری)، رادار نقطه کور، رادار عقب (برای بیرون آمدن از پارک)، رادار بین خطوط، پارک خودکار، کروز کنترل تطبیقی، سنسور پارک، باز شدن صندوق عقب بدون دخالت دست و گرم‌کن صندلی اشاره کرد.فولکس واگن قیمتتیگوان از یک موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوشارژر بهره می‌ برد که می‌ تواند ۲۰۰ اسب بخار قدرت و گشتاوری معادل با ۲۸۰ نیوتن متر تولید کند که توسط گیربکس ۶ دنده اتوماتیک به سیستم انتقال قدرت و چرخ های جلو آن منتقل کند. مصرف سوخت تیگوان ۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر جاده و ۱۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر شهری است.فولکس واگنخودروی فولکس واگن تیگوان از امکانات و آپشن هایی مانند:گرم کن صندلی های جلو , چرخ های ۱۷ اینچی آلومنیومی ,سنسور اتوماتیک تصادف و تنظیم صندلی راننده در ۸ جهت و شیشه شور چراغ جلو و جی پی اس بهره مند است.

فولکس واگن قیمت

با توجه به قیمت گذاری های فوق می توان گفت که فولکس واگن حداقل قدم نخست برای حضور در بازار ایران را محکم برداشته است، چرا که در پی افزایش تعرفه واردات خودرو طی چند روز اخیر، رقبای فولکس واگن نظیر تویوتا RAV4، نیسان ایکس تریل و رنو کولئوس با افزایش قیمت قابل توجهی روبرو شده اند و حالا همگی با رقم هایی بین 280 الی 310 میلیون تومان در بازار عرضه می شوند.

در خصوص فولکس واگن پاسات نیز می توان گفت که در شرایط فعلی این مدل رقیب مستقیمی در بازار داخلی ندارد، هرچند از حیث کلاس بدنه رقابت این پاسات با رنو تلیسمان می تواند جالب توجه باشد، اما با توجه به امکانات ایمنی و رفاهی بیشتر پاسات، بعید نیست که این مدل علیرغم قیمت بیشتر نسبت به تلیسمان، مورد توجه مشتریان آپشن دوست و آلمانی پسند ایرانی واقع شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

    کاش بشه golf gte رو هم وارد کنن خیلی عالیه

  • alilio
    alilio | ۱۹ دی ۱۳۹۶

    دیجیاتو جان عکس پشت پاسات رو اشتباه گذاشتی و مربوط به نسل قبلی این ماشین و برای 8 سال پیشه. ولی من هر دو این ماشین ها رو سوار شدم و به جرات میتونم بگم رقیب مستقیمش بنز و بی ام و هست ، نه خودرو های ژاپنی و فرانسوی

  • بهنام
    بهنام | ۱۹ دی ۱۳۹۶

    چه اشکالی داره اصلا بگو ۱ میلیار،مهم اینه که امنیت داریم?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی