ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همکاری انویدیا و فولکس واگن برای توسعه دستیار راننده مبتنی بر هوش مصنوعی

امروز انویدیا از چیپست Xavier برای سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی اتومبیل ها رونمایی کرد که پیشتر در CES 2017 معرفی شده بود. حالا به طور رسمی اعلام شده که فولکس واگن قصد دارد ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

امروز انویدیا از چیپست Xavier برای سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی اتومبیل ها رونمایی کرد که پیشتر در CES 2017 معرفی شده بود. حالا به طور رسمی اعلام شده که فولکس واگن قصد دارد با همکاری انویدیا سیستم کمک راننده ویژه خود را توسعه دهد.

این دو کمپانی اعلام کرده اند سیستمی که قرار است توسعه داده شود، اطلاعات مورد نیازش را هم از داخل خودرو و هم از محیط خارج آن دریافت می کند. کاربر این سیستم می تواند با استفاده از ژست های حرکتی خاص و نیز پیام های صوتی خود، دستورات مورد نیاز را برای خودرو ارسال نماید.


خودرو نیز به مرور به واسطه هوش مصنوعی در مورد رفتارهای راننده می آموزد و بدین ترتیب به عنوان یک دستیار رانندگی به او کمک می نماید.قرار است در سال 2022 که خودروی «I.D. Buzz» روانه بازار می شود، این دستیار راننده مجازی نیز همراه با آن عرضه گردد.

انتظار می رود فولکس واگن از چیپست تازه معرفی شده خاویر برای توسعه خودروی خود بهره ببرد.

یادآوری می کنیم که حدود یک سال پیش فولکس واگن به طور رسمی آغاز فروش ون الکتریکی  I.D. Buzz از سال ۲۰۲۲ را تایید کرد. این ون اولین بار در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۷ رونمایی شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Babak
    Babak | ۱۹ دی ۱۳۹۶

    این چه رشدی کردن ما چه رشدی کردیم ساینا برقی افسوس

مطالب پیشنهادی