ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پی سی MSI Trident 3 Arctic با پردازنده نسل هشتم اینتل به روزرسانی می شود

زمان زیادی از معرفی نسل هشتم پردازنده های اینتل نمی گذرد و بنابراین حالا طبیعی خواهد بود که تولیدکنندگان به دنبال ارتقای محصولات فعلی خود بوده و پردازنده جدیدی به آنها اضافه کنند تا مشتریان ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

زمان زیادی از معرفی نسل هشتم پردازنده های اینتل نمی گذرد و بنابراین حالا طبیعی خواهد بود که تولیدکنندگان به دنبال ارتقای محصولات فعلی خود بوده و پردازنده جدیدی به آنها اضافه کنند تا مشتریان پرفورمنس بهتری از پی سی خود بگیرند. امروز کمپانی MSI اعلام کرد که پی سی Trident 3 Arctic خود را به روزرسانی می کند تا از جدیدترین پردازنده اینتل بهره ببرد.

Trident 3 Arctic اوایل سال 2017 میلادی معرفی شد و از طراحی بسیار کوچکی بهره می برد

در صورتی که با این پی سی آشنایی ندارید، Trident 3 Arctic اوایل سال 2017 میلادی معرفی شد و از طراحی بسیار کوچکی بهره می برد که در عین حال، قدرت پردازشی بسیار بالایی را در خود جای داده است.

علی رغم ابعاد کوچکش، پی سی مورد اشاره از پورت های گوناگونی در پشت و جلو بهره مند شده و  سخت افزار داخلی نیز در صورت نیاز قابل ارتقا است.

همانطور که پیشتر اشاره شد، این پی سی در سال 2018 از پردازنده نسل هشتمی اینتل بهره می گیرد و از طرف دیگر، MSI قصد دارد کارت گرافیک GTX 1080 انویدیا را به آن بیفزاید. در این صورت، Trident 3 Arctic گزینه ای عالی برای افرادی خواهد بود که به فضای اندکی دسترسی دارند اما در همین حال به دنبال تجهیزاتی قدرتمند برای گیمینگ هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی