ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی سونی از هدفون سیمی MDR-1AM2 در نمایشگاه CES

اگر چه سونی این روزها عمده تمرکز خود را بر ساخت هدفون های بی سیم گذاشته، اما هنوز هدفون های سیم دار را فراموش نکرده و امروز و در نمایشگاه CES از مدل ارتقاء یافته ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

اگر چه سونی این روزها عمده تمرکز خود را بر ساخت هدفون های بی سیم گذاشته، اما هنوز هدفون های سیم دار را فراموش نکرده و امروز و در نمایشگاه CES از مدل ارتقاء یافته هدفون سیمی MDR-1A رونمایی کرده است.

هدفون جدید که MDR-1AM2 نامگذاری شده امکانات هدفون پیشرفته و بی سیم 1000X این شرکت مثل حذف نویز را ندارد، ولی در عوض روی پخش صدا با بالاترین کیفیت ممکن متمرکز شده است.

درون این هدفون یک ترانسفورماتور 40 میلی متری جدید تعبیه شده که دیافراگم پلیمر بلور مایعی آن را یک صفحه آلومینیومی می پوشاند. همین موضوع باعث می شود که پاسخ فرکانسی این هدفون به بیش از 100 کیلوهرتز برسد؛ رقمی بسیار بیشتر از محدودیت 20 کیلوهرتزی گوش انسان برای تشخیص صداها.

سونی ادعا می کند که با این فناوری و کانکتور 4.4 میلی متری Pentaconn می تواند کیفیت صدای فوق العاده بالایی را برای خریداران این هدفون به ارمغان بیاورد. البته این روزها کانکتورهای بزرگی مثل پنتاکون فقط توسط تعداد محدودی از موزیک پلیرها و آمپلی فایرها پشتیبانی می شوند، به خاطر همین سونی پورت رایج تر 3.5 میلی متری را هم در این هدفون پیشرفته گنجانده است.

پدهای گوشی این هدفون برای راحتی کاربر از جنس چرم ساخته شده، و می توانید از پاییز امسال آن را با قیمت 299 دلار خریداری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • kamran naseri
    kamran naseri | ۲۰ دی ۱۳۹۶

    من یه هدفون سونی دارم اصلی ، بسیار صدای با کیفیتی داره اما برا کسانی که میگرن دارن خوب نیست

مطالب پیشنهادی