ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو از اسپیکر هوشمند Smart Display مجهز به گوگل اسیستنت رونمایی کرد

در جریان نمایشگاه CES امسال، لنوو از اسپیکر هوشمندی مجهز به دستیار هوشمند گوگل اسیستنت به نام Smart Display رونمایی به عمل آورد. اسمارت دیسپلی گجتی است تقریبا شبیه به اسپیکر Echo Show آمازون، اما ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۱

در جریان نمایشگاه CES امسال، لنوو از اسپیکر هوشمندی مجهز به دستیار هوشمند گوگل اسیستنت به نام Smart Display رونمایی به عمل آورد. اسمارت دیسپلی گجتی است تقریبا شبیه به اسپیکر Echo Show آمازون، اما با این تفاوت که از دستیار هوشمند گوگل برای ارائه اطلاعات در مورد وضعیت آب و هوا و ترافیک و اتصال به وسایل خانه هوشمند استفاده می کند.

لنوو دو مدل مختلف از اسمارت دیسپلی را طراحی کرده، یکی با صفحه ۸ اینچی و دیگری ۱۰ اینچی که هر دو دارای نمایشگر لمسی بوده و قابلیت هایی مثل ویدیو چت و استریم زنده از یوتوب را به کاربران ارائه می دهند.

البته رزولوشن صفحه و رنگ بدنه این دو مدل اندکی با هم تفاوت دارند. مدل ۸ اینچی دارای یک نمایشگر لمسی HD است و در رنگ طوسی کم رنگ روانه بازار می شود، اما مدل ۱۰ اینچی دارای یک نمایشگر FHD بوده و قسمت جلوی بدنه آن سفید و کاور پشتی نیز به طرح چوب بامبو مزین شده است.

هر دو دستگاه دارای یک اسپیکر ۱۰ واتی هستند که این اسپیکر در مدل ۸ اینچی اندکی کوچک تر است. با خرید یکی از این دو دستگاه، می توانید به راحتی از طریق اپلیکیشن Duo به چت و گفتگوی با دوستان خود بپردازید، با اجرای گوگل مپس از وضعیت ترافیک مطلع شوید، تصاویر را با گوگل فوتوز مرور کرده و در نهایت از طریق یوتوب به استریم زنده ویدیو بپردازید.

 

همچنین این دو دیوایس درست مثل اسپیکر هوشمند Echo Show آمازون دارای چند دکمه فیزیکی هم هستند: یکی برای قطع میکروفون، دکمه هایی برای تنظیم صدا و یک دکمه شاتر برای دوربین 5 مگاپیکسلی.

گفتنی است که به غیر از لنوو شرکت های دیگری مثل ال جی، سونی و JBL هم امسال در CES از دیوایس های جدید مبتنی بر گوگل اسیستنت خود رونمایی به عمل آورده اند. همچنین شایعاتی به گوش می رسد که گوگل هم برای عرضه یک اسپیکر دارای نمایشگر لمسی مبتنی بر گوگل اسیستنت برنامه هایی دارد که البته هنوز این موضوع را تأیید نکرده است.

دیوایس اسمارت دیسپلی لنوو تابستان امسال روانه بازار می شود که مدل های ۸ اینچی و ۱۰ اینچی آن به ترتیب ۱۹۹ و ۲۴۹ دلار قیمت خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی