ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو نسل جدید تبلت X1 Tablet و نمایشگر X1 Display را معرفی کرد

لنوو در CES امسال ضمن معرفی مدل های ارتقاء یافته لپ تاپ های X1 Carbon و X1 Yoga، از نسل جدید تبلت X1 Tablet و عضو تازه وارد محصولات این خانواده به نام X1 Display ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۷:۵۷

لنوو در CES امسال ضمن معرفی مدل های ارتقاء یافته لپ تاپ های X1 Carbon و X1 Yoga، از نسل جدید تبلت X1 Tablet و عضو تازه وارد محصولات این خانواده به نام X1 Display که یک نمایشگر UHD است رونمایی به عمل آورد.

شرکت چینی در ارتقای X1 Tablet تمرکز ویژه ای روی ظاهر محصول داشته و آن را مجددا از نو طراحی کرده است. نسل سوم X1 Tablet حالا به یک نمایشگر 13 اینچی جدید با نسبت تصویر 3:2 مجهز شده که با رزولوشن 3000x2000 پیکسل و تراکم 277 پیکسل در اینچ تصاویر بسیار شفاف تری نسبت به نسل قدیمی برایتان به نمایش می گذارد.

X1 Tablet از Dolby Vision HDR پشتیبانی می کند تا رنگ ها را زنده تر از همیشه به نمایش بگذارد. همچنین امکانات ارتباطی این تبلت نیز ارتقاء یافته و با حذف USB نوع A، دو پورت USB نوع C تاندربولت 3 به آن اضافه شده است.

این تبلت حرفه ای حالا از آخرین تکنولوژی Pen Pro لنوو با 4096 سطح از حساسیت به فشار پشتیبانی می کند و قرار است که از ماه ژانویه با قیمت پایه 1600 دلار روانه بازار شود.

اما لنوو امسال عضو جدیدی را هم برای خانواده محصولات X1 معرفی کرده که بر خلاف محصولات دیگر لپ تاپ و تبلت نیست، بلکه یک نمایشگر فوق العاده با کیفیت 4K UHD است که در ابعاد 27 اینچ و با قیمت پایه 800 دلار از ژانویه امسال روانه بازار می شود.

لنوو این محصول را ThinkVision X1 نامگذاری کرده که پشتیبانی از رزولوشن 3840x2160 با تراکم 259 پیکسل در اینچ، 350 نیت روشنایی، نرخ کنتراست 1000:1 و نرخ کنتراست دینامیک 3M:1 از خصوصیات مهم آن محسوب می شوند.

ThinkVision X1 با ظاهری مدرن و بدنه ای تقریبا بدون حاشیه، دارای وب کمی است که روی یک بازوی الکترونیکی سوار شده تا بتوانید با فشار یک دکمه آن را جابجا کنید. از امکانات ارتباطی این نمایشگر هم می توان به DisplayPort 1.2، پورت HDMI 2.0 و پورت USB نوع C اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی