ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Battle of Arrow؛ کمان، اسب و ساعت ها سرگرمی

در میان بزرگان آنلاین سال گذشته مثل Arena of Valor که به خاطر موفقیت های عجیبش بر سر زبان ها افتاد، Lineage 2 که بزرگترین عنوان MMO لقب گرفت و South Park که به اعتقاد ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۲۲:۰۰

در میان بزرگان آنلاین سال گذشته مثل Arena of Valor که به خاطر موفقیت های عجیبش بر سر زبان ها افتاد، Lineage 2 که بزرگترین عنوان MMO لقب گرفت و South Park که به اعتقاد بعضی ها بهترین رقیب کنونی کلش رویال به حساب می آید Battle of Arrow از معدود بازی های مستقلی بود که توانست طعم فراگیر شدن را بچشد.

بازی خیلی سریع جایگاهش را بین گیمرها به دست آورد و هر چند وب سایت های بازی های موبایل کمی به آن پرداختند ولی در فروم ها بازیکن های زیادی پیرامونش حرف زدند. امروز و بعد از بارها تلاش، بالاخره ما هم توانستیم از سد محدودیت های این عنوان برای آی پی های ایران بگذریم و بنابراین از همین ابتدا موضعمان را مشخص کنیم.

بعد از دانلود بازی باید حدود 250 مگابایت دیتا دانلود کنید.

بازی Battle of Arrow نه تنها لیاقت تعریف هایش را دارد بلکه سرگرم کننده تر از چیزی است که تصور می کردیم. بازی ایده جدیدی به صنعت بازی های اسمارت فون ها اضافه نمی کند و ترکیبی از ویژگی های کلیشه ای است که تاکنون بارها دیده ایم ولی توسعه دهنده به قدری این معجون را خوشمزه در آورده که به راحتی معتادش می شوید.

جذابیت Battle of Arrow روی دو ویژگی استوار است: سرعت و دقت. به خاطر ریتم بالای گیم پلی و هیجان زیاد آن، به سادگی امکان اشتباه وجود دارد ولی حتی یک خطا هم کافیست تا به کام مرگ کشیده شوید. استودیوی FourThirtyThree به خوبی توانسته بین این دو اصل عنوانش بالانس برقرار کند و با المان های سرگرم کننده به آن ها جذابیت ببخشد.

برای شخصیت تان می توانید قدرت هایی را آزاد کنید. تنوع خوب قدرت ها باعث شده تا در نبردها بتوانید از استراتژی های مختلفی استفاده نمایید.

Battle of Arrow همانگونه که اسمش نشان می دهد، نبرد کمانداران را روایت می کند. در هر مسابقه دو بازیکن اسب سوار رو به رو یکدیگر قرار می گیرند و باید با پرتاب تیر حریف شکست دهند. بخش سخت ماجرا هم اینجاست که چون اسب حرکت می کند، بنابراین برقراری تعادل و یک شلیک درست کار چندان آسانی نخواهد بود.

جدا از این مسئله، نحوه کنترل بازی نیز نقش مهمی روی افزایش درجه سختی Battle of Arrow ایفا می کند. در بازی خبری از دکمه نبوده و با حسگر ژیرسکوپ موبایل باید نشانه گیری کنید. به عبارت دیگر اگر می خواهید نشانه بگیرید، باید ابتدا موبایل را تکان دهید.

در بازی اسلحه های گوناگونی وجود دارد که هر کدام دارای نقاط ضعف و مثبت خود هستند.

چون شلیک به هر قسمت بدن حریف، مقداری متفاوت از سلامتی اش کم می کند استفاده از ایده ژیرسکوپ و عدم تعادل اسب نه تنها بازی Battle of Arrow را تبدیل به یکی از جالب ترین بازی های سخت اسمارت فون ها کرده بلکه باعث شده تا در تک تک لحظه های بازی استرس را حس کنید.

نگران اینکه این ویژگی ها باعث شده باشند تا Battle of Arrow عنوانی خیلی سخت بشود هم نباشید. در همان بخش آموزشی به خوبی همه چیز را یاد می گیرید و می توانید با همین آموزه ها یک تجربه جذاب از بازی Battle of Arrow به خودتان هدیه بدهید.

جدا از قسمت آنلاین و دوئل با بقیه بازیکن ها، بازی بخش تک نفره نیز دارد که در آن با هوش مصنوعی و باس هایی می جنگید.

اما اگر می خواهید در میان بازیکن های دیگر پیشرفت کنید، باید حواس تان را بیشتر جمع کنید. در واقع ساخته استودیوی  FourThirtyThree از آن دسته عناوینی است که یادگیری شان سخت نیست ولی برای بهتر شدن نیازمند تلاش از سوی بازیکن هستند.

بازی Battle of Arrow به راحتی یکی از سرگرم کننده های سال گذشته به حساب می آید و تجربه اش را به هیچ وجه از دست ندهید. فقط اگر با نرم افزار تغییر آی پی نیز نتوانستید این عنوان را روی دیوایس های اندرویدی انجام دهید، پیشنهاد می کنیم از اپلیکیشن TunnelBear کمک بگیرید.

Battle of Arrow

Battle of Arrow

سازنده: Four Thirty Three قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 270 / 85 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۲۰ دی ۱۳۹۶

    هیچ جوره نمیاد،حتی با تون vpn ک معرفی کردین

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۲۱ دی ۱۳۹۶

      سلام، ما با همین وی پی ان تست کردیم بازی رو و هنوز هم جواب میده. اگر نتونستید بازی کنید این دو راه رو پیشنهاد می کنم:

      1 - از یک وی پی ان دیگه کمک بگیرید. یعنی ابتدا با یک وی پی ان دیگه وصل بشید، بعد که مطمئن شدید آی پیتون تغییر کرده از TunnelBear استفاده کنید و برید تو بازی.

      2 - راه دوم هم اینه که اول بدون نرم افزار تغییر آی پی وارد بشید، بعد خود بازی و اونجا که ارور Failed to Link to account میاد، وی پی ان رو راه بندازید و بازی کنید.

  • heisenberg
    heisenberg | ۱۹ دی ۱۳۹۶

    دیجیاتو لطفا بخش گزارش کاربر یا همون report رو در بخش نظرات بزار.

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۱۹ دی ۱۳۹۶

    خیلی تعریف کردید بریم برای نصب.

مطالب پیشنهادی