ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آلکاتل از سه تلفن همراه اقتصادی خود رونمایی کرد

اگرچه اکثر توسعه دهندگان تلفن های هوشمند از محصولشان در نمایشگاه CES رونمایی نمی کنند و آن را برای کنگره جهانی موبایل نگه می دارند اما شرکت آلکاتل از موبایل اقتصادی جدید خود در CES ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۹:۲۱

اگرچه اکثر توسعه دهندگان تلفن های هوشمند از محصولشان در نمایشگاه CES رونمایی نمی کنند و آن را برای کنگره جهانی موبایل نگه می دارند اما شرکت آلکاتل از موبایل اقتصادی جدید خود در CES 2018 گفت.

تلفن های جدید از نمایشگر TLC با نسبت تصویر ۱۸:۹ استفاده می کند و از طراحی یکپارچه ای بهره می برد. این سری موبایل ها اسم گذاری ساده ای دارند: آلکاتل ۱ ایکس، ۳ وی و ۵ با قیمت های زیر ۱۰۰، ۲۰۰ و ۳۰۰ دلاری.

آلکاتل ۱ ایکس با قیمت زیر ۱۰۰ دلاری اش اما بسیار مجلل به نظر می رسد. در زیر دوربین اصلی آن یک سنسور اثر انگشت قرار گرفته و همین. باید تا MWC منتظر ماند و اطلاعات بیشتری دریافت کرد.

آلکاتل ۳ وی اما عمومی تر به نظر می رسد و مستطیل شکل و درخشنده است. نسبت به ۱ ایکس زخمت تر به نظر می آید و از دوربین دوگانه بهره می برد که زیر آن سنسور اثر انگشت قرار دارد. باز هم فرای این اطلاعات، نکات بیشتری در مورد آلکاتل ۳ وی نمی دانیم.

در نهایت اما آلکاتل ۵ را داریم که بسیار شبیه به موبایل Sharp Aquos است با این تفاوت که آلکاتل ۵ حاشیه بالایی بیشتری دارد.

مدل های فعلی این سه تلفن در حال حاضر فقط مدل مشکی دارند ولی آلکاتل در زمان رونمایی اصلی، رنگ های بیشتری را معرفی خواهد کرد. در ادامه تصاویر بیشتری از این تلفن های همراه مشاهده می کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی