ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل تاشوی سامسونگ احتمالاً اواخر ۲۰۱۸ با نمایشگر ۷.۳ اینچی عرضه می شود

بعد از سالها حضور در شایعات به نظر می رسد که بالاخره قرار است موبایل تاشوی سامسونگ به واقعیت تبدیل شود، محصولی که بر اساس گزارش های جدید یک نمایشگر ۷.۳ اینچی OLED با قابلیت خم ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

بعد از سالها حضور در شایعات به نظر می رسد که بالاخره قرار است موبایل تاشوی سامسونگ به واقعیت تبدیل شود، محصولی که بر اساس گزارش های جدید یک نمایشگر ۷.۳ اینچی OLED با قابلیت خم شدن دارد و تولید انبوه آن از سال آینده شمسی آغاز می شود. سامسونگ برای محقق کردن چنین محصولی از حدود فروردین سال ۹۷ روند تولید نمایشگرهای OLED تا شونده را شروع می کند و تا شهریور ماه، تیراژ آن را به تولید انبوه می رساند. بر اساس گزارش نشریات کره ای در ماه آبان تولید موبایل به شکل کامل آغاز می شود و اگر همه چیز درست پیش رفته باشد، حوالی آذر یا دی ماه سال ۱۳۹۷ (انتهای ۲۰۱۸ یا اوایل ۲۰۱۹) سرانجام اولین خریداران می توانند این موبایل پر سر و صدا را تهیه کنند.

در گزارش های اخیر همچنین آمده که موبایل تاشوی سامسونگ وقتی بسته باشد مثل یک موبایل معمولی است، اما می توانید آن را مثل کتاب باز کنید و در ابعاد تبلت مورد استفاده قرار دهید. طبعاً صفحه نمایش دستگاه هم به دست شرکت سامسونگ دیسپلی تولید می شود.

منابع مطلع در صنایع کره می گویند سامسونگ در این محصول کاربرانی را مد نظر دارد که با موبایل های فعلی راضی نمی شوند و به دنبال محصولی با ویژگی های فراتر از معمول هستند. البته بر همین اساس تعجبی هم ندارد اگر ببینیم موبایل عجیب، متفاوت و ابتکاری سامسونگ، برچسب قیمت سنگینی روی خود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • behdad mansouri
    behdad mansouri | ۱۹ دی ۱۳۹۶

    اندروید پتانسیلی بالایی نداره واسه نمایشگر بزرگ و تا شو، به نظرم ویندوز خیلی مناسبه، چون این صفحه بزرگ برای خالقان محتوا مناسبه و ویندوز به نظرم بهترین هست برای تولید محتوا

مطالب پیشنهادی