ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Pilot Era آشنا شوید؛ دوربینی با قابلیت فیلمبرداری 360 درجه و وضوح 8K

4K برای فیلمبرداری رزولوشن کمی نیست، اما وقتی از ضبط ویدیوهای 360 درجه صحبت می کنیم شاید کمبودهایی داشته باشد. به همین خاطر، شرکت Pisofttech در نمایشگاه CES از اولین دوربین 360 درجه رونمایی کرده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۹:۲۴

4K برای فیلمبرداری رزولوشن کمی نیست، اما وقتی از ضبط ویدیوهای 360 درجه صحبت می کنیم شاید کمبودهایی داشته باشد. به همین خاطر، شرکت Pisofttech در نمایشگاه CES از اولین دوربین 360 درجه رونمایی کرده که می تواند با کیفیت 8K فیلمبرداری کند.

این دوربین که Pilot Era نام دارد، یک دوربین چهار لنزی است که می تواند ویدیوهای 8K سیصد و شصت درجه ای را با نرخ فریم 30fps و ویدیوهای 4K را با نرخ قابل توجه 100fps برایتان ضبط نماید.

چهار لنز محدب این دوربین پیشرفته دارای ضریب گشودگی دهانه لنز f/2.2 هستند که برای ضبط یک ویدیوی 8K همگی به موازات یکدیگر کار می کنند. دوربین Pilot Era از الگوریتم های نرم افزاری خاصی برای جلوگیری از لرزش و ایجاد نویز در تصویر استفاده می کند و دارای یک صفحه LCD نیز هست.

از دیگر امکانات این دوربین می توان به پشتیبانی از فرمان های صوتی، اپلیکیشن مستقل برای کنترل از راه دور، چهار حالت فیلمبرداری و پشتیبانی از وای فای و 4G برای استریم زنده سیصد و شصت درجه در فیسبوک و یوتوب اشاره کرد. البته لازم به ذکر است که در این شبکه های اجتماعی فقط ویدیوهای 4K برای استریم زنده پشتیبانی می شوند.

Pilot Era با این امکانات دوربین نسبتا سنگینی به حساب می آید، اما دارای یک باتری دوقلوست که با یک مرتبه شارژ می تواند به مدت 180 دقیقه دوام بیاورد که در مقایسه با دوربین های 360 درجه دیگر زمان قابل توجهی محسوب می شود. این دوربین پیشرفته با قیمت نه چندان ارزان 3000 دلار در ماه آوریل سال جاری روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی