ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ربات حضور از راه دور BeamPro 2 معرفی شد

شرکت Suitable Technologies، سازنده ربات های Beam از دستگاه جدید خود با نام BeamPro 2 رونمایی کرد که قوی ترین محصول شرکت تاکنون است. همانند دیگر ربات های حضور از راه دور، BeamPro 2 هم ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۲۰:۴۵

شرکت Suitable Technologies، سازنده ربات های Beam از دستگاه جدید خود با نام BeamPro 2 رونمایی کرد که قوی ترین محصول شرکت تاکنون است. همانند دیگر ربات های حضور از راه دور، BeamPro 2 هم یک اسکایپ متحرک است. این دستگاه به کارمندان اجازه می دهد تا در محل کار خودشان به صورت غیر حضوری حاضر باشند و بسیاری کاربردهای متنوع برای افراد دیگر.

Pro 2 یک سری اصلاحات و پیشرفت هایی نسبت به ورژن ابتدایی داشته از جمله نمایشگر لمسی ۲۴ اینچی و دو دوربین اچ دی ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با زوم دیجیتال 12x. همچنین این ربات دارای سنسور تشخیص عمق سه بعدی است و سنسور نور محیطی هم دارد. سه اسپیکر موجود روی بدنه آن نیز به گفته Suitable Technologies بسیار شبیه به واقعیت صدا را منتقل می کنند.

جالب اینکه این ربات جدید سنسور تشخیص موانع هم دارد. این یعنی Pro 2 با ۶ چرخی که برای آن در نظر گرفته شده قابلیت مانور و چابکی بیشتری دارد. به گفته سازندگان، چنین سنسوری می تواند BeamPro 2 را برای مراکز شلوغ تر مثل بیمارستان ها و یا کارخانه ها کاربردی تر کند.

ربات BeamPro قیمتی معادل ۱۳۹۵۰ دلار داشت و سالانه هم باید ۴۰۰ دلار بابت اشتراک پرداخت می شد ولی هنوز قیمت و مشخصات BeamPro 2 اعلام نشده. این دستگاه تابستان سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی