ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شایعات جدید از بدنه شیشه ای و قابلیت شارژ بی سیم آیفون SE 2 حکایت دارند

آیفون SE (بررسی دیجیاتو) طراحی و قابلیت های چشمگیر آیفون ۱۰ (بررسی دیجیاتو) را ندارد، اما سخت افزار مشابه آیفون 6S (بررسی دیجیاتو) را در ابعادی ۴ اینچی قرار داده و به همین خاطر بین ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

آیفون SE (بررسی دیجیاتو) طراحی و قابلیت های چشمگیر آیفون ۱۰ (بررسی دیجیاتو) را ندارد، اما سخت افزار مشابه آیفون 6S (بررسی دیجیاتو) را در ابعادی ۴ اینچی قرار داده و به همین خاطر بین طرفداران موبایل های کوچک علاقه مندان زیادی دارد، در حدی که اپل پس از معرفی آیفون SE قادر نبود این محصول را به اندازه تقاضای بازار تولید کند. حالا در حالی که به ۲ سالگی آیفون کوچک و محبوب نزدیک می شویم، زمزمه هایی از مشخصات آیفون SE2 به گوش می رسند. بر اساس شایعات موجود، آیفون SE2 حوالی اسفند ماه در ۲ نسخه ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی معرفی می شود. اگر این شایعات حقیقت داشته باشند، این محصول از نظر سخت افزاری با آیفون ۷ (بررسی دیجیاتو) شباهت زیادی دارد و بر همین اساس انتظار می رود عمر باتری بسیار خوبی داشته و به چیپست قدرتمند A10 Fusion مجهز باشد.

شایعه جدیدی هم به فضای اینترنت راه یافته مبنی بر اینکه نسل دوم آیفون SE بدنه شیشه ای دارد و در نتیجه مثل پرچمداران اخیر اپل از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. پیش از این هم تصویری منتسب به آیفون SE2 روی سایت چینی Weibo منتشر شده بود که بدنه شیشه ای محصول را نمایش می داد و حالا این شایعه تا حدی صحت تصویر پیشین را هم تایید می کند. با فرض درست بودن شایعات باید بگوییم که آیفون SE دوم ۴۰۰ دلار قیمت دارد، یعنی گران تر از نسل قبل که با رقم ۳۴۹ دلار به فروش می رسید.

bgr
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • emad.atf
    emad.atf | ۱۹ دی ۱۳۹۶

    بدنه‌ی شیشه‌ای نسبت به آلمینیومی خوب نیس یکی از دلایل دوست داشتنی بودن همین آیفون وزن ۱۱۳ گرمی شه که در مقایسه با پرچمدارای الان خیلی خیلی سبکه... اگه بدنه‌شو شیشه‌ای کنن احتمالاً همون اتفاقی که واسه آیفون های ۲۰۱۷ اپل افتاد، می‌افته. مثلاً آیفون ۸ پلاس شده حدود ۲۰۰ گرم!

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۱۹ دی ۱۳۹۶

    قابلیت بی خودیه و اشتباه میکنه این شرکت کاسب

  • omid apk 2024
    omid apk 2024 | ۱۹ دی ۱۳۹۶

    خدایا ازت یه درخواست دارم اینکه هیچ کسی توی ایران حرص گوشی موبایل رو نخوره اینقد وضع اقتصاد خوب بشه که ما هم مثله اروپایی ها گوشی های پرچمدار داشته باشیم په نه په الان مورد قضاوت قرار میگیرم میان بهم میگن فقیری و... نه داداش خدا شکر نیستم ولی دیدم کسایی رو که بخاطر گوشی خودکشی و خون گریه کردن.

مطالب پیشنهادی