ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فروش کمپانی GoPro
تکنولوژی

احتمال فروش شرکت GoPro در آینده نزدیک

درست پس از آن که مدتی قبل شنیده شد شرکت GoPro از کسب و کار تولید پهپادها خارج شده و قصد دارد ۳۰۰ نفر از نیروهای خود را تعدیل کند، ساعاتی قبل شبکه خبری CNBC ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۵

درست پس از آن که مدتی قبل شنیده شد شرکت GoPro از کسب و کار تولید پهپادها خارج شده و قصد دارد ۳۰۰ نفر از نیروهای خود را تعدیل کند، ساعاتی قبل شبکه خبری CNBC مدعی شد که مدیران این شرکت تصمیم به فروش کمپانی گرفته اند.

طبق اعلام این شبکه، سازنده دوربین های اکشن کم به سراغ کارشناسان موسسه مشاوره مطرح JPMorgan رفته تا برای یافتن خریداری مناسب از آنها کمک بگیرد. ظاهراً نیک وودمن موسس و مدیرعامل این استارتاپ در حال بررسی شرایط جهت قرار گرفتن شرکتش در زیر مجموعه یک کمپانی مادر است. هنوز از کاندیداهای احتمالی خرید و رقم های پیشنهادی آنها اطلاعی در دست نیست.

مدیران کمپانی مورد بحث فعلاً از هرگونه اظهار نظر در این زمینه خودداری کرده اند، اما CNBC معتقد است که این ماجرا فراتر از یک شایعه یا ایده ای اولیه بوده و احتمال عملی شدن آن بسیار بالاست.

فروش کمپانی GoPro

با آن که GoPro بعد از سه دوره سه ماهه ضرر دهی توانست در آخرین سه ماهه مالی سال گذشته به سودی ۱۵ میلیون دلاری دست پیدا کند، اما به نظر می رسد این مسئله نتوانسته رضایت و اعتماد دوباره سرمایه گذاران را جلب نماید. طوری که پس از ارائه گزارش مالی مورد اشاره ارزش سهام شرکت حدود ۱۰ درصد کاهش یافت.

به این مشکلات کنار کشیدن GoPro از بازار پرسود پهپادها و ناچار شدن این شرکت به کاهش ۱۰۰ دلاری قیمت دوربین Hero6 برای بقای در بازار را نیز اضافه کنید تا انگیزه های مدیران برای به فروش گذاشتن کمپانی بیشتر مشخص شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۹ دی ۱۳۹۶

    چرا شرکت های اصیل به این روز میافتن؟?

مطالب پیشنهادی