ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو از نسل جدید لپ تاپ های X1 Carbon و X1 Yoga پرده برداشت

لپ تاپ های سری ThinkPad لنوو همواره به خاطر طراحی منحصر به فرد و کیفیت ساخت بسیار بالا جزو شاخص ترین محصولات این شرکت بوده اند. لنوو امسال در نمایشگاه CES ضمن رونمایی از نسل جدید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۷:۲۸

لپ تاپ های سری ThinkPad لنوو همواره به خاطر طراحی منحصر به فرد و کیفیت ساخت بسیار بالا جزو شاخص ترین محصولات این شرکت بوده اند. لنوو امسال در نمایشگاه CES ضمن رونمایی از نسل جدید لپ تاپ های تینک پد سری T، L و X، از مدل های ارتقاء یافته لپ تاپ های سری تینک پد X1 هم پرده برداشته است.

لپ تاپ های X1 Carbon و X1 Yoga برای سال 2018 دستخوش تغییراتی شده اند که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم.

X1 Carbon (نسل ششم)

نخستین تغییر واضح لپ تاپ X1 Carbon، ارتقای پردازنده آن بوده که حالا به نسل هشتم پردازنده های چهار هسته ای اینتل مجهز شده است. X1 Carbon تا پردازنده Core i7 نسل هشتم اینتل قابل ارتقاست، و تا سقف 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه SSD را پشتیبانی می کند.

همچنین لنوو وعده داده که با هر بار شارژ این لپ تاپ، می توانید به مدت 15 ساعت از آن استفاده نمایید. ابعاد نمایشگر X1 Carbon همچنان 14 اینچی باقی مانده، با این تفاوت که رزولوشن آن ارتقاء یافته و حالا از کیفیت WQHD (معادل 2560x1440 پیکسل با تراکم 203 پیکسل در اینچ) پشتیبانی به عمل می آورد.

همچنین حالا در رزولوشن فول اچ دی می توانید از قابلیت تاچ اسکرین لپ تاپ استفاده کنید. X1 Carbon همچنین به یک پورت USB نوع C جدید مجهز شده و ضمنا می تواند با دستیار الکسای آمازون تعامل داشته باشد. نسل جدید این لپ تاپ از ماه ژانویه و با قیمت پایه 1710 دلار روانه بازار می شود. در ادامه جدولی از مهم ترین خصوصیات این لپ تاپ را مشاهده می کنید:

X1 Yoga (نسل سوم)

نسل سوم لپ تاپ تاشوی X1 Yoga هم درست مثل X1 Carbon حالا از پردازنده های نسل هشتم اینتل (قابل ارتقاء تا Core i7) پشتیبانی می کند. همچنین می توانید آن را تا سقف 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه SSD برای خرید سفارش بدهید.

باتری این مدل هم درست مثل X1 Carbon ارتقاء یافته و حالا تا 15 ساعت شما را همراهی می کند. در مورد نمایشگر هم لنوو دقیقا همان تغییراتی که روی X1 Carbon اعمال کرده را برای X1 Yoga نیز انجام داده است.

نسل سوم X1 Yoga هم از همین ماه با قیمت پایه 1890 دلار روانه بازار می شود. در ادامه جدولی از مهم ترین خصوصیات این لپ تاپ را مشاهده می کنید:

گفتنی است که به غیر از این دو لپ تاپ، لنوو تبلت X1 Tablet را هم با تغییراتی به‌روزرسانی کرده و به نسل سوم ارتقاء داده است. همچنین X1 Display نمایشگر جدیدی است که به تازگی به خانواده محصولات سری X1 لنوو اضافه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alex
    alex | ۱۹ دی ۱۳۹۶

    1710 دلااااار تازه مدل پایه!!! جندل خالق

    • Super.Geek
      Super.Geek | ۲۱ دی ۱۳۹۶

      بله.... :( متاسفانه قیمت لپ تاپ های بیزنس کلاس همیشه بشتره، ولی در عوض طول عمر، قدرت و کیفیت و همچنین استحکام خیلی بیشتری دارند. برای این لپ تاپ های گرون توصیه میکنم همیشه مدل فکتوری ریفربشد همون مدل رو تهیه کنید که قیمتش قطعا خیلی بهتره.

مطالب پیشنهادی