ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

محافظ دهان هوشمند HIMS، به پیشگیری از ضربه مغزی ورزشکاران کمک می کند

ضربه مغزی، یکی از نگرانی های اصلی ورزشکاران حرفه ای است که در بسیاری از اوقات، صدمات جبران ناپذیری به سلامتی و حرفه کاری این افراد وارد می کند. برای جلوگیری از وقوع این اتفاق، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۲۱:۰۰

ضربه مغزی، یکی از نگرانی های اصلی ورزشکاران حرفه ای است که در بسیاری از اوقات، صدمات جبران ناپذیری به سلامتی و حرفه کاری این افراد وارد می کند. برای جلوگیری از وقوع این اتفاق، کمپانی Prevent Biometrics از «سیستم پایش ضربه به سر» (یا به اختصار HIMS) رونمایی کرده است. HIMS یک محافظ دهان هوشمند است که با بررسی علائم خاصی، مشخص می کند که آیا یک ورزشکار دچار ضربه مغزی شده است یا خیر.

به جای بهره گیری از مجموعه ای از تست های شهودی که در بسیاری از مواقع می توانند ناکارآمد باشند، سیستم HIMS به صورت همزمان (Real-Time) عمل می کند. به این شکل، درست در لحظه ای که برخورد شناسایی می شود، ورزشکاران می توانند مورد مداوای پزشکی قرار بگیرند.

کمپانی Prevent Biometrics برای مدت های طولانی مشغول بررسی سیستم خود بوده و طی سال گذشته میلادی، HIMS را در اختیار برخی تیم های ورزشی قرار داده است. حالا که تست بتای دستگاه به پایان رسیده، مدارس و صنف های مرتبط با جوانان می توانند این سخت افزار را در آینده نزدیک خریداری کنند.

Prevent Biometrics امیدوار است که ابداع جدیدش برای فصل جدید فوتبال آماده شود و در آن زمان، هر محافظ دهان HIMS با قیمت 199 دلار به فروش خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی