ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت TCL نسل جدید تلویزیون های 4K خود را با فریم فلزی معرفی کرد

تلویزیون های سری P شرکت TCL یکی از بهترین گزینه های زیر 1000 دلار در بازار جهانی محسوب می شوند که البته فقط مدل 55 اینچی آنها تولید می شود و بدنه پلاستیکی براق آنها ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۲۷

تلویزیون های سری P شرکت TCL یکی از بهترین گزینه های زیر 1000 دلار در بازار جهانی محسوب می شوند که البته فقط مدل 55 اینچی آنها تولید می شود و بدنه پلاستیکی براق آنها هم باب طبع برخی از مشتریان نیست. حالا در سال 2018 این کمپانی تصمیم گرفته تا نسل جدید این محصولات را با تغییرات عمده معرفی نماید.

تلویزیون های سری P جدید با نام سری TCL 6 شناخته می شوند و از فریم فلزی مات بهره می گیرند که بسیار شیک تر از قبل به نظر می رسد. سیستم کاهش نور موضعی (local dimming) بسیار دقیق تر از قبل عمل می کند و یک مدل 65 اینچی هم در بین آنها دیده می شود.

در مدل 65 اینچی سری 6 شاهد 120 منطقه کاهش نور موضعی هستیم در حالی که در مدل 55 اینچی سری 6 تعداد این مناطق به 96 می رسد. TCL می گوید سری 6 حداکثر روشنایی بیشتری نسبت به نسل قبل دارد و همچنان تأخیر ورودی های بسیار کم را برای تجربه گیمینگ عالی ارائه می دهد.

موتور iPQ به تازگی به این تلویزیون ها اضافه شده و عملکرد رنگی دقیق تری را در فضای رنگی DCI-P3 ارائه می دهد. به گفته TCL به خاطر موتور iPQ حتی نیازی به کالیبره کردن رنگ تلویزیون ندارید. سری 6 به سه درگاه HDMI 2.0a سازگار با HDCP 2.2 مجهز شده اند. هنوز اطلاعی در مورد قیمت این محصولات در دست نیست اما احتمالاً مدل 55 اینچی با همان قیمت پایه نسل قبل یعنی 650 دلار وارد بازار آمریکا شود.

سری 5

شرکت TCL علاوه بر سری پریمیوم 6، سری 5 را هم معرفی کرده که اساساً جایگزین سری S کنونی می شود و حالا علاوه بر HDR10 از دالبی ویژن HDR نیز پشتیبانی می کند. سری 5 در ابعاد 43 تا 65 اینچ تولید و عرضه خواهد شد.

به گفته TCL هر دو سری 5 و 6 بهار آینده به بازار می آیند و از سیستم عامل Roku OS بهره می گیرند که دسترسی ساده به سرویس های استریم محتوا و کنترل صوتی را برای کاربر مهیا می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی