ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هایسنس تلویزیون لیزری 150 اینچی با کیفیت 4K معرفی کرد

پس از تلویزیون 100 اینچی لیزری که کمپانی چینی هایسنس در آبان ماه سال جاری معرفی کرده بود، حالا این کمپانی تلویزیون بزرگ تر 150 اینچی خود به نام «Laser TV» را معرفی کرده که ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۰۹:۲۲

پس از تلویزیون 100 اینچی لیزری که کمپانی چینی هایسنس در آبان ماه سال جاری معرفی کرده بود، حالا این کمپانی تلویزیون بزرگ تر 150 اینچی خود به نام «Laser TV» را معرفی کرده که از رزولوشن 4K بهره می برد.

به گفته «لیو هونگ ژین» (Liu Hong Xin)، مدیر عامل این کمپانی، هایسنس قصد دارد در آینده فناوری به کار رفته در این تلویزیون را بیشتر توسعه دهد. در رویداد CES همچنین دو نمایشگر کوچکتر 80 و 88 اینچی از این سری به نمایش در آمده بود.

تلویزیون لیزری قبلی از این سری (مدل  100L8D) که اندازه ای 100 اینچ داشت و با قیمت 9999 دلار به بازار عرضه شده بود از روشنایی 3000 لومنی بهره می برد. هایسنس اظهار کرده بود که نور مورد نیاز این تلویزیون توسط یک لیزر اختصاصی تأمین می شود که طبق اظهارات کمپانی، 20 هزار ساعت طول عمر داشته و می تواند در هر شرایط نوری تصویر با کیفیتی را نمایش دهد.

تلویزیون لیزری قبلی هایسنس که اندازه ای 100 اینچی داشت، دارای دو اسپیکر داخلی 110 واتی هارمان کاردون در کنار ساب ووفر بی سیم بود و از پلتفرم هوشمند این کمپانی بهره می برد.

کمپانی چینی هایسنس هنوز اشاره ای به قیمت و زمان عرضه این تلویزیون نکرده و جزئیات بیشتری نیز از سایر مشخصات این تلویزیون منتشر نشده است، البته انتظار می رود تلویزیون تازه معرفی شده در برخی از مشخصات فنی با مدل قبلی شباهت هایی داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی