ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی هدست واقعیت مجازی مستقل آکیلس را می سازد

«هوگو بارا» مدیر بخش واقعیت مجازی فیسبوک (برند مالک آکیلس) در کنفرانس خبری کوالکام در رویداد CES اعلام کرده آکیلس در حال همکاری با شیائومی برای تولید اولین هدست واقعیت مجازی «Oculus Go» است که ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

«هوگو بارا» مدیر بخش واقعیت مجازی فیسبوک (برند مالک آکیلس) در کنفرانس خبری کوالکام در رویداد CES اعلام کرده آکیلس در حال همکاری با شیائومی برای تولید اولین هدست واقعیت مجازی «Oculus Go» است که چندی پیش معرفی شده بود. همچنین گفته شده نسخه ویژه ای از  این هدست به نام «Mi VR» اختصاصاً برای بازار چین عرضه خواهد شد.

هر دو این هدست ها بر اساس پلتفرم واقعیت مجازی اسنپدراگون کوالکام ساخته خواهند شد و با چیپست اسنپدراگون 821 روانه بازار خواهند گشت. این دو هدست از نظر ظاهری بسیار شبیه به هم هستند و مشخضات فنی آنها نیز مشابه است.

به لطف پشتیبانی از کیت توسعه نرم افزار موبایل آکیلس، توسعه دهندگان به راحتی می توانند محتوای تولید شده خود را برای اجرا روی هدست های یاد شده سازگار کنند. به گفته شیائومی، این کمپانی در حال همکاری با آکیلس است تا محتوای ویژه برای کاربران این کشور را تولید نمایند.

انتظار می رود هدست واقعیت مجازی آکیلس گو با قیمت 199 دلار به بازار عرضه شود. بدین ترتیب یکی از ارزان قیمت ترین هدست های بازار خواهد بود. مهمتر از همه اینکه مستقل است و برای کارکرد نیازی به تلفن هوشمند یا کامپیوتر ندارد.

هنوز زمان عرضه آن به طور دقیق مشخص نشده ولی با توجه به اینکه چند روز پیش کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا تأییدیه ای را برای این هدست صادر کرد، انتظار می رود به زودی روانه بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی