ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پروژکتور 4K سونی با قیمت 30 هزار دلاری می تواند بخشی از دکور منزلتان باشد

سونی در سال های اخیر به عرضه پروژکتورهای گران قیمت مشهور شده. پروژکتور «LSPX-A1» که به تازگی معرفی شده نیز از همین قاعده سونی پیروی می کند و با قیمتی 30 هزار دلاری کیفیت 4K ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۱۵

سونی در سال های اخیر به عرضه پروژکتورهای گران قیمت مشهور شده. پروژکتور «LSPX-A1» که به تازگی معرفی شده نیز از همین قاعده سونی پیروی می کند و با قیمتی 30 هزار دلاری کیفیت 4K را ارائه می دهد. البته به لطف طراحی خاص می تواند بخشی از دکور منزلتان باشد.

ظاهر این پروژکتور سونی شکل یک قفسه کتاب را در ذهن تداعی می کند. بخش بالایی آن از سنگ مرمر مصنوعی ساخته شده و در فریم آن آلومینیوم براق به کار رفته. یک قفسه چوبی نیز در بخش پایینی آن تعبیه شده.

در بخش بالایی آن یک پروژکتور لیزری با رزولوشن 4K و با پشتیبانی از HDR تعبیه شده که می تواند تصاویری با اندازه 120 اینچ و با حداکثر روشنایی 2500 لومن را روی دیوار بتاباند.

سونی البته صدا را نیز فراموش نکرده؛ این پروژکتور به بلندگوهای توییتری از جنس شیشه برای پخش فرکانس های بالا مجهز شده که در پایه ها قرار گرفته اند.

در بخش میانی نیز 3 عدد بلندگوی پخش صداهای با فرکانس میانی و یک ساب ووفر برای پخش فرکانس های پایین تعبیه شده است. بدین ترتیب انتظار پخش صدای با کیفیتی از این پروژکتور سونی می رود.

همچنین یک ریموت کنترل با طراحی مینیمال و تعداد کلیدهای کم برای پروژکتور مذکور ارائه شده است. در نهایت باید دید این کمپانی ژاپنی چگونه می خواهد با قیمت نجومی محصول جدید خود در بازار رو به رشد پروژکتورهای 4K با سایر کمپانی ها رقابت کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mehrdad_sajjadie
    mehrdad_sajjadie | ۱۹ دی ۱۳۹۶

    130 میلیون ناقابل? ?

مطالب پیشنهادی