ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

GPR B-1000

کاسیو از ساعتی با پنل خورشیدی و پشتیبانی از GPS رونمایی کرد

کمپانی کاسیو امروز از عضو جدید خانواده ساعت های G-Shock رونمایی کرد که از شارژ بی سیم و GPS پشتیبانی می کند. این ساعت که GPR B-1000 نام دارد به سری Rangeman تعلق داشته و با یک ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۱۷:۴۱

کمپانی کاسیو امروز از عضو جدید خانواده ساعت های G-Shock رونمایی کرد که از شارژ بی سیم و GPS پشتیبانی می کند.

این ساعت که GPR B-1000 نام دارد به سری Rangeman تعلق داشته و با یک بار شارژ تا 33 ساعت اطلاعات مرتبط به GPS را نشان می دهد.

علاوه بر این اگر برای مدتی بیش از این به برق دسترسی نداشته باشید می توانید از پنل خورشیدی روی صفحه ساعت برای شارژ آن استفاده کنید.

با 4 ساعت قرار دادن این پنل در برابر نور خورشید، یک ساعت به مدت روشن ماندن عملکردهای هوشمند GPR B-1000 اضافه می شود. GPR B-1000از آنجایی که پنل پشتی این گجت از سرامیکی با ضخامت 2 میلی متر ساخته شده از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی می کند و با چهار ساعت قرار دادن آن روی پد مخصوص کاملا شارژ خواهد شد.

به نظر می رسد که کاسیو این ساعت را برای افراد ماجراجو و علاقمندان به گردش در طبیعت طراحی کرده چرا که GPR B-1000 در دمای منفی 20 درجه سلسیوس و عمق 200 متری نیز تسلیم نمی شود.

از دیگر مشخصات این ساعت می توان به بند فیبر کربن و شیشه ای از جنس یاقوت کبود اشاره کرد. GPR B-1000 از دو ماه دیگر و با قیمتی 800 دلاری در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

این کمپانی در عین حال نسخه ای محدود از سری ساعت هوشمند Pro Trek Smart را با بندی چند لایه و کاملا پرداخت شده معرفی کرده که تنها 1500عدد از آن تولید می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Hossein_Rashnoo
    Hossein_Rashnoo | ۱۱ بهمن ۱۳۹۶

    ظاهرش خوبه ولی خدایی برای ساعتی که صفحه نمایش دیجیتال نداره ۳۳ ساعت شارژ خیلی کمه، یعنی فاجعست! حداقل باید یک هفته شارژ نگه میداشت

  • omid apk 2024
    omid apk 2024 | ۱۹ دی ۱۳۹۶

    کاسیو یه برند قدیمی و محبوبه مخصوصاََ پیانو هاش، قبلا یه نفر واسم ساعتشو از مکه واسم کادو اورد سه سال سالم موند و باطریش تموم نشد تعجب کردم اما متاسفانه گم شد? هعییی

    • علی بحرینی
      علی بحرینی | ۱۹ دی ۱۳۹۶

      میدونم چه حسی داره منم کاسیو داشتم ازم دزدین دو سال هم کار کرد بدون اینکه باطریشو عوض کنم

مطالب پیشنهادی