ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Typhoon H Plus
تکنولوژی

کمپانی Yuneec از سه پهپاد جدید با قابلیت های متنوع رونمایی کرد

کمپانی Yuneec در CES 2018 از جدیدترین پهپادهای خود رونمایی کرد که یکی از آنها از بال های ثابت برخوردار است. نخستین محصول این کمپانی Typhoon H Plus نام دارد که با هدف تصویربرداری و عکسبرداری ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۹ دی ۱۳۹۶ | ۲۰:۵۲

کمپانی Yuneec در CES 2018 از جدیدترین پهپادهای خود رونمایی کرد که یکی از آنها از بال های ثابت برخوردار است.

نخستین محصول این کمپانی Typhoon H Plus نام دارد که با هدف تصویربرداری و عکسبرداری طراحی شده است و به گفته کمپانی سازنده توانایی پرواز پایدار در بادهای با سرعت 50 کیلومتر بر ساعت را نیز دارد.

این پهپاد که نسل دوم Typhoon H محسوب می شود، نسبت به مدل قبلی از پره های بزرگتر برخوردار است و با این حال صدای آنها 40 درصد کاهش یافته است.

دوربین Typhoon H Plus ترکیبی از یک سنسور 20 مگاپیکسلی و لنزی با گشودگی دیافراگم بالا است که امکان ثبت تصاویر 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه را فراهم می کند. ظاهرا عملکرد دوربین در مناظر کم نور نیز نسبت به مدل قبلی بهبود یافته است.

Yuneec برای جلوگیری از برخورد این گجت با اشیاء دیگر از فناوری RealSense اینتل بهره گرفته است. کنترلر دستگاه نیز به نمایشگری 7 اینچی با رزولوشن 720p مجهز شده و از اندروید 7 پشتیبانی می کند.

Typhoon H Plus تا آخر بهار سال آتی و باقیمت 1799 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

این کمپانی چینی از دو پهپاد دیگر نیز رونمایی کرده که نسبت به مدل بالا قیمت به مراتب کمتری دارند. یکی از این دستگاه ها Firebird FPV نام دارد که از بال های ثابت برخودار است و در دماغه آن یک دوربین تعبیه شده است.Firebird FPVاین پهپاد از قابلیت های متنوعی مانند پرواز 30 دقیقه ای، بازگشت و فرود اتوماتیک، حصارکشی جغرافیایی به منظور تعیین محدوده مشخص برای پرواز و عدم حرکت در ارتفاع پایین برخوردار است.

Firebird FPV نیز تا اوخر بهار و با برچسب قیمتی 699 دلار عرضه خواهد شد.

مدل سومی که Yuneec از آن رونمایی کرده HD Racer نام دارد که پره های آن در محفظه قرار گفته اند و بدنه مقاوم و حالت های پرواز مبتدی آن را به گزینه ای مناسب برای افراد تازه کار تبدیل می کند. HD Racerدوربین تعبیه شده در این پهپاد توانایی ثبت تصاویر 1080p را با نرخ 60 فریم ثانیه دارد و علاوه بر این از سرعت انتقال داده بالایی برخوردار است که کنترل پهپاد را تسهیل می کند.

کمپانی چینی HD Racer را تا اواخر پاییز سال آینده با قیمت 179 دلار به دست خریداران می رساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی