ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این اسپیکر وای فای، برای پخش موسیقی از مجسمه های اسباب بازی استفاده می کند

هر ساله در نمایشگاه CES شاهد رونمایی از محصولات بسیار متفاوت و گاه عجیبی هستیم و در جریان CES امسال، کمپانی MuuseLabs از یک اسپیکر وای فای مخصوص کودکان به نام Jooki رونمایی کرده که ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۲

هر ساله در نمایشگاه CES شاهد رونمایی از محصولات بسیار متفاوت و گاه عجیبی هستیم و در جریان CES امسال، کمپانی MuuseLabs از یک اسپیکر وای فای مخصوص کودکان به نام Jooki رونمایی کرده که کارکردی متفاوت با تمام دیوایس های مشابه دارد. این اسپیکر به همراه 5 مجسمه عرضه می شود که از سامانه RFID (بازشناسی با امواج رادیویی) بهره می برند.

کودکان می توانند اسباب بازی خود یا در واقع همان مجسمه ها روی اسپیکر قرار دهند تا پلی لیست مشخصی که پیشتر توسط والدین شان انتخاب شده پخش گردد. ایده کلی این محصول، تعامل کودکان با مدیای فیزیکی است؛ زیرا امروزه دیگر کودکان سی دی خریداری نمی کنند.

نمایش های ابتدایی Jooki بسیار جالب به نظر می رسد و فیگورهای آن که به مجسمه های Amiibo نینتندو بی شباهت نیستند، می توانند برای کودکان بسیار سرگرم کننده باشند. اسپیکر مورد اشاره از یک اپلیکیشن همراه برای iOS و اندروید هم بهره می برد و پلی لیست ها، از طریق همین اپلیکیشن تعیین می شوند.

والدین می توانند موزیک های مد نظر خود را از طریق ایستگاه های رادیویی اینترنتی یا فایل هایی که به صورت محلی در موبایل خود دارند انتخاب کنند. ضمناً امکان ضبط صدا برای خواندن یک کتاب داستان یا شب بخیر گفتن به کودکان هم مهیا شده است. در نهایت گفتنی است اسپیکر Jooki و باندل 5 مجسمه قابل برنامه ریزی آن با قیمت 199 دلار فروخته می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی