ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با میلو آشنا شوید؛ اسپیکر هوشمندی که دستیار گوگل را به شبکه های هوشمند خانگی پیوند می دهد

اسپیکر هوشمند آمازون اکو دستیار دیجیتالی این شرکت را در اختیار شما قرار می دهد و به خودی خود قابلیت های زیادی دارد، اما توانایی واقعی دستگاه وقتی نمایان می شود که از آن برای ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۰

اسپیکر هوشمند آمازون اکو دستیار دیجیتالی این شرکت را در اختیار شما قرار می دهد و به خودی خود قابلیت های زیادی دارد، اما توانایی واقعی دستگاه وقتی نمایان می شود که از آن برای کنترل کردن دیگر ابزارهای هوشمند منزل استفاده کنید. Zigbee یکی از موفق ترین پلتفرم های برقراری ارتباط بین گجت های خانگی هوشمند به حساب می آید و آمازون اخیرا پشتیبانی از این پلتفرم را به اسپیکرهای خود اضافه کرده است. در طرف مقابل گوگل هم اسپیکرهای هوشمند جذابی ساخته است که رقیب عمده محصولات آمازون هستند، اما هنوز پشتیبانی از پلتفرم های لوازم خانگی هوشمند را به اسپیکرهایی مثل Google Home اضافه نکرده است.

حالا شرکتی به نام Hogar وارد عمل شده و اسپیکر هوشمندی به نام Milo به بازار عرضه کرده که مثل محصول گوگل به دستیار دیجیتالی این شرکت مجهز است، اما در عین حال، از پلتفرم های Zigbee و Z-Wave هم پشتیبانی می کند. پشتیبانی از این دو پلتفرم یعنی می توانید با اسپیکر میلو لوازم، هوشمند خانگی خود که به شبکه های زیگبی یا زد-ویو متصل هستند را کنترل کنید. اسپیکر میلو نسبت به محصول گوگل مزیت های دیگری هم دارد، از جمله اینکه روی بدنه دستگاه ۳ دکمه قابل برنامه ریزی تعبیه شده اند. با اختصاص دادن فرمان های مورد نظر خود به این دکمه ها، می توانید آنها را با یک اشاره اجرا کنید، بدون اینکه حتی نیاز به صحبت کردن با دستیار دیجیتالی دستگاه باشد.

شرکت سازنده یک ریموت جانبی هم به نام Pebble برای میلو طراحی کرده که به شکل جداگانه با قیمت ۵۰ دلار به فروش می رسد. با سوایپ و ضربه زدن روی سطح لمسی این ریموت می توانید تا ۱۰ فرمان از قبل برنامه ریزی شده را با یک اشاره اجرا کنید. ناگفته نماند که فروش اسپیکر هوشمند میلو هم از ۲ ماه دیگر با قیمت ۱۵۰ دلار آغاز می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی