ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماتیاس با کیبورد RGB خود جای خالی کیبوردهای با سیم اپل را پر می کند

اپل در ماه ژوئن سال 2017 (خرداد تا تیر ماه سال جاری) عرضه کیبورد سیم دار خود برای کامپیوتر های مک را متوقف کرد و کیبورد بی سیم «Magic Keyboard» را جایگزین آن کرد. با ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

اپل در ماه ژوئن سال 2017 (خرداد تا تیر ماه سال جاری) عرضه کیبورد سیم دار خود برای کامپیوتر های مک را متوقف کرد و کیبورد بی سیم «Magic Keyboard» را جایگزین آن کرد. با این تصمیم بسیاری از کاربرانی که کیبوردهای سیم دار را ترجیح می دادند، از کمپانی ساکن کوپرتینو نا امید شدند. حالا شرکت «ماتیاس» کیبورد با سیم جدیدی را معرفی کرده تا جای خالی محصول قبلی اپل را پر کند و حتی قابلیتی فراتر از آن را نیز ارائه دهد: نور پس زمینه RGB.

کلیدها، طراحی و جنس مواد به کار رفته در کیبورد ماتیاس بسیار مشابه با کیبورد اپل است. یکی از مواردی که نسبت به کیبورد اپل به آن اضافه شده، کلیدی است که در پشت آن تعبیه شده و کاربران می توانند از طریق آن رنگ نور کلیدها را تغییر دهند.

به ادعای این کمپانی نور کیبورد RGB می تواند به گونه ای تنظیم شود که مشکل نور آبی که موجب بر هم خوردن سیکل خواب کاربران می شود را رفع نماید.

تغییر میزان نور نیز به گونه جالبی با تنظیماتی در بازه 10 درصد، امکان پذیر است. کافیست کاربر کلید ویژه ای که بدین منظور در نظر گرفته شده را نگه دارد و یکی از اعداد بخش عددی کیبورد را بفشارد. به عنوان مثال با نگه داشتن کلید ویژه و سپس فشردن عدد 2، روشنایی روی 20 درصد تنظیم می شود.

این کیبورد RGB در رنگ های سفید، نقره ای و نیز خاکستری با کلیدهای سیاه ارائه شده. اگر از کاربران ویندوز باشید نیز این کمپانی نمونه ای با رنگ سیاه و بهره مند از کلیدهای کاربردی ویندوز را ارئه کرده. همه مدل های این کیبورد RGB با قیمت یکسان 99 دلاری به فروش می رسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی بحرینی
    علی بحرینی | ۲۰ دی ۱۳۹۶

    100 دلار با اینجا بیاد تو دیجکالا منتظرت 600 تا 700 هزار تومن میشه

مطالب پیشنهادی