ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سنهایزر اولین ساندبار خود را با 13 بلندگو و صدای فراگیر معرفی کرد

سنهایزر که یکی از معتبر ترین شرکت های جهان در زمینه محصولات صوتی به شمار می رود، تا به امروز در بخش اسپیکرهای خانگی فعالیتی نداشته اما امسال در لاس وگاس ورق برگشته و شاهد ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۰۹:۲۰

سنهایزر که یکی از معتبر ترین شرکت های جهان در زمینه محصولات صوتی به شمار می رود، تا به امروز در بخش اسپیکرهای خانگی فعالیتی نداشته اما امسال در لاس وگاس ورق برگشته و شاهد نخستین ساندبار این شرکت هستیم که تا پایان سال جاری میلادی وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

نمونه اولیه این ساندبار از نظر طراحی هنوز کامل نشده اما سیستم صوتی آن به خوبی کار می کند. خبرنگارانی که صدای این محصول را در نمایشگاه CES شنیده اند، حکایت از تجربه کاملاً متفاوت و لذت بخش در بخش ساندبارهای خانگی دارند.

سنهایزر تلاش می کند تا این سری محصولات را تحت برند Ambeo به فروش برساند. ساندباری که در CES امسال به نمایش گذاشته شده از 13 بلندگوی اختصاصی (شش عدد ووفر چهار اینچی، پنج توییتر، دو عدد اسپیکر رو به بالا) بهره می گیرد که توانایی تولید صدای فراگیر 5.1.4 را دارند، یعنی شبیه به چیدمان چهار اسپیکر در چهار گوشه اتاق. البته به دلیل تعداد زیاد بلندگوها، ابعاد نهایی این ساندبار هم کمی بزرگ تر از محصولات مشابه است.

سنهایزر می گوید این ساندبار با سنجش بازتاب صدا از محیط، به خوبی موقعیت دیوارها و سقف اتاق را تشخیص داده و بهترین تجربه صدای فراگیر را ارائه می کند. البته بررسی صحت این ادعا را باید پس از نهایی شدن محصول و ورود آن به بازار ارزیابی کرد. با این حال ورود سنهایزر به عرصه محصولات خانگی می تواند خبر مسرت بخشی برای دوستداران صدا باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • saied.rezaie
    saied.rezaie | ۲۰ دی ۱۳۹۶

    من چند روز پیش یه ساندبار سامسونگ از سایت www.Rondkala.com خریدم . مدل K490 ، کیفیتش خیلی خوبه . پیشنهاد میکنم ، واقعا صدای خوبی داره ?

مطالب پیشنهادی