ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی سه هدفون بی‌سیم از JVC؛ به سوی آینده‌ای بدون سیم

سال‌هاست که عبارت «آینده بی‌سیم» را می‌شنویم اما دقیقاً چه زمان وارد این آینده می‌شویم؟ این‌ روزها تقریباً هر شرکت تکنولوژیکی که می‌شناسید یک یا چند هدفون بی‌سیم معرفی کرده است و نمایشگاه CES هم ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۰ دی ۱۳۹۶ | ۱۰:۱۵

سال‌هاست که عبارت «آینده بی‌سیم» را می‌شنویم اما دقیقاً چه زمان وارد این آینده می‌شویم؟ این‌ روزها تقریباً هر شرکت تکنولوژیکی که می‌شناسید یک یا چند هدفون بی‌سیم معرفی کرده است و نمایشگاه CES هم مکانی به حساب می‌آید که بسیاری از همین شرکت‌ها نمونه‌های جدیدی را از هدفون‌های بی‌سیم خود معرفی می‌کنند. شرکت ژاپنی JVC که اتفاقاً نامش از قدیم در ایران آشناست، امروز سه هدفون بی‌سیم در انواع مختلف معرفی کرده که می‌توان در موقعیت‌های متفاوت از آنها بهره گرفت.

«HA-ET90BT» یک هدفون ورزشی است که از سوی JVC معرفی شده و تا حدی هم در برابر آب مقاوم است. این مقاومت البته چندان هم بالا نیست و JVC موفق به کسب گواهی IPX5 برای آن شده است. سازنده این هدفون خبر می‌دهد که به دلیل ساختار پلاستیکی سر گوشی‌ها و قسمت پلاستیکی که به دور گوش می‌رسد، هدفون در زمان ورزش از گوش جدا نخواهد شد.

هدفون HA-ET90BT همچنین دارای یک میکروفون است که می‌توان از آن برای مکالمه بهره گرفت. از سوی دیگر JVC یک دکمه نیز روی آن تعبیه کرده که می‌توان توسط آن، موسیقی را کنترل کرد. این محصول مانند بیشتر هدفون‌های کوچک بی‌سیم، از طریق قاب همراه شارژ می‌شود و از دو ماه دیگر با قیمت ۱۴۹ دلار در دسترس است.

هدفون بلوتوثی بعدی JVC، باز هم برای ورزشکاران است و HA-ET103BT نام دارد. با این حال به اندازه نمونه قبلی در برابر آب مقاوم نیست و صرفاً گواهی IPX2 را کسب کرده که آن را در برابر عرق کردن کاربر در هنگام ورزش مقاوم می‌کند.

قابلیت ویژه HA-ET103BT، پخش موسیقی با باس عمیق است. از سوی دیگر این هدفون یک میکروفون به همراه یک ریموت کنترل با سه دکمه دارد که می‌توان از آن برای مدیریت تماس‌های دریافتی و همینطور کنترل موسیقی استفاده کرد. JVC می‌گوید که این هدفون ورزشی را دو ماه دیگر با قیمت ۴۹ دلار در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز عرضه می‌کند.

اما سومین محصول که برای افرادی طراحی شده که می‌خواهند در مکان‌های ثابت به موسیقی گوش دهند، هدفون بلوتوث HA-S80BN است که از قابلیت لغو نویز هم بهره می‌برد. JVC خبر می‌دهد که عمر باتری این هدفون در زمان روشن بودن قابلیت لغو نویز، تا ۱۱ ساعت دوام خواهد داشت.

کاربر در زمان استفاده از HA-S80BN می‌تواند در بین سه حالت عادی، باس و واضح به موسیقی گوش دهد. این محصول در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و صورتی عرضه می‌شود و ظاهر مناسب، ساده‌ و مینیمالی دارد. این هدفون نیز دو ماه دیگر در مارس و با قیمت ۹۹ دلار به بازار خواهد آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی